KievitsbloemKievitsbloemKievitsbloem

Welkom in het gastenboek van Chenoa


Hieronder staan de berichten 237 tot en met 213 van de 537 berichten.
Schrijf een berichtje voor Chenoa


Bericht
Ik wou jullie even laten weten dat jullie een prachtige dochter hebben. En dat ik bijna weet hoe jullie je voelen bij dit grote verlies ikzelf ben mijn zoontje kwijtgeraakt aan hetzelfde.

veel liefs cynthia mamma van *Jordy en Melissa
Geschreven door
cynthia lont op 20 juni 2003 om 11:22 PMe-mailadres

Bericht
Lieve lieve lieve Chenoa,
Ik heb aan je gedacht vrijdag. 2,5 jaar al weer. Wat moet je al een grote meid zijn daarboven.
Soms moet ik opeens aan je denken. Doordat jouw mama's een site hebben gemaakt voor jou, weet ik dat je best verdrietig mag zijn als je kindje zo maar opeens weer wegvliegt. Onze kindjes vliegen ook steeds weg, al voordat ze geboren worden terwijl we hier zo'n mooi kamertje hebben voor ze en twee lieve mama's, twee hondjes en 6 poesjes. Heel gezellig dus, maar toch vliegen ze weg. Heel verdrietig vinden we dat. Gelukkig weten we dat jij er bent en Wapi en alle andere engelenkinderen.
Maar toch zijn we best verdrietig, maar dat wist natuurlijk allang. Ook al houden we ons heel stoer, stiekem als niemand kijkt huilen we om onze engeltjes.
Lieve knuffel, Suzanne
Geschreven door
Suzanne op 16 juni 2003 om 11:37 PMe-mailadres

Bericht
Lieve Chenoa

EEN KUSJE IN DE WIND VOOR JOU,

lieverd vele lieve warme groetjes blaas
ik naar je toe

Francisca
Geschreven door
Francisca op 15 juni 2003 om 1:01 PMe-mailadres

Bericht
Allerliefste Chenoa,
Vandaag is het 2,5 jaar geleden dat je werd geboren.
Alweer 2,5 jaar geleden dat je even op deze wereld mocht zijn. Het lijkt soms al zo lang geleden, en toch alsof het gisteren was.. We zullen je nooit vergeten, kleine meid!!
Veel liefs en een heleboel sterrenkusjes,
Corrine, trotse tweelingzusje van Jan-Jaap*, en nichtje van Senna*

Dag kleine zon
Je was zo klein
Dag kleine zon
Je scheen zo fel

Dag kleine zon
Je verdween achter de wolken
Dag kleine zon
Je bent nu een ster
Geschreven door
Corrine op 14 juni 2003 om 00:13 AMe-mailadres

Bericht
Hallo Chenoa,
We hebben een kaarsje voor je aangestoken Chenoa voor deze speciale dag, dat het twee en een half jaar is geleden dat je bent geboren.
Groetjes Papa en Mama van engeltje Bo*
Geschreven door
Ouders van engeltje Bo* op 13 juni 2003 om 11:37 PMe-mailadres

Bericht
van harte gefeliciteerd kleine meid...ik stuur een kusje de lucht in voor je!
djoeke
Geschreven door
djoeke op 13 juni 2003 om 2:19 PMe-mailadres

Bericht
Lieve Chenoa,

sterrengroetjes en felicitaties sturen we je - alweer 2,5 jaar geleden dat je even bij ons was.
We denken vaak aan je en vieren met jou en je mamma's de 2,5 jaar mee!

liefs van
Anneke & Arthur
Bram Sara en Simon

Geschreven door
Anneke & Beusen Bende op 13 juni 2003 om 11:58 AMe-mailadres

Bericht
Lieve Chenoa,
Vandaag zou je 2,5 jaar geworden zijn!
En daarom wil ik je even een dikke kus gven!
En je mama's heel veel sterkte toewensen want het zal best een moeilijke dag voor hun zijn!

Liefs en een dikke knuffel!
Anne.
mama van Sija, Ren�* en Maritha.
Geschreven door
Anne. op 13 juni 2003 om 11:14 AMe-mailadres

Bericht
Lieve allemaal,

Natuurlijk zijn we deze dag niet vergeten!

Liefs en tot snel!

Pico
Geschreven door
pico op 13 juni 2003 om 11:07 AMe-mailadres

Bericht
Lieve Chenoa,

vandaag zou je 2,5 worden. Faye had er vanmorgen al helemaal zin in. Ze heeft een doosje met een spiegeltje en daar zitten allemaal haarspeldjes in. Ze keek in de spiegel en zei heel lief "Hii". Vervolgens wilde ze haar bedelarmbandje om met jou sterretje en een Nijntjesspeldje in haar haar. Toen kwam Kaya en die wilde ook graag een staartje met een Jip en Janneke speldje. Ik ben benieuwd wat jij vandaag had gewild. Mooie blonde staartjes en een mooi wit pakje, zo stel ik me je voor en je was vast al heel bruin en dan komen je blauwe oogjes extra stralend uit. Vanmiddag komen we met zijn allen cadeautjes brengen. Fijn dat we jouw mama's zijn!
Geschreven door
je buikmama op 13 juni 2003 om 09:34 AMe-mailadres

Bericht
Lieve Chenoa,
Vanochtend droomde ik van jou. Je lag in je grafje, heel mooi en rustig. Ik keek naar je, en je deed even een oogje open. Je blik was zo vertrouwd, een beeld dat langzamerhand weer wat was verdwenen uit mijn herinnering. Maar ik herkende je oogopslag direct. Geweldig om weer even dat te kunnen voelen.
Je bent altijd in onze gedachten. Nu was je even heel dichtbij.
Ikhoud van je, tot aan de maan en terug.
Geschreven door
mama Ali op 8 juni 2003 om 2:01 PMe-mailadres

Bericht
Lief Meisje van me ,
hier weer een paar woordjes van mij .
Het is jammer dat de foto s er niet opstaan ,maar je zit
in me hart en je mooie open gezichtje staat op me net vlies gegrift .
Ik ben zo blij dat ik je heb leren kennen via deze site ,,
steeds weer bedenk ik me hoeveel je voor me hebt gedaan en voor me betekend ook al heb ik je nooit wezelijk gekend .
Hopelijk gaat alles goed met je zusje en broertje .

Een een knuffel en een kusje in de wind

Francisca

Geschreven door
Francisca op 26 mei 2003 om 11:53 AMe-mailadres

Bericht
Allerliefste kleine Chenoa,

Vandaag 2 jaar en 5 maanden geleden dat je in ons leven kwam. Je maakte ons moeders en dat vieren we elke dag. Voor jou een maantje van bergkristal en jij had voor ons (toevallig) 5 klavertjes vier. Lieve kleinste meid, blijf bij ons.
Kaya en Faye zijn erg verkouden en kunnen je hulp momenteel goed gebruiken.
Ik hoop dat volgende maand het internet het weer doet, dan kan ik eindelijk je site bijwerken. En we gaan je 2,5 verjaardag natuurlijk vieren met elkaar, we zijn alle plannen aan het maken.

Lief lief dochtertje een hele dikke kus, ik mis je en tot we elkaar weerzien houd ik van je!

Je mama Aleksandra
Geschreven door
je buikmama op 13 mei 2003 om 9:27 PMe-mailadres

Bericht
Lieve kleinste dochter,

We kunnen even je pagina niet bijwerken, maar we wonen nu wel dichterbij jou. Heb je gezien dat je zus enbroer allebei kunnen lopen? Faye vindt het geweldig om jouw kaarsjes om te ruilen en Kaya heeft jouw kaarsje in jouw hoekje thuis ontdekt.
Je kamertje in het oude huis hebben we gefotografeerd. Het is gek dat we nu in een huis wonen waar jij nooit levend bent geweest. Toch voel je hel dicht bij.
Lief klein meisje van ons vergeet ons niet.
We houden van je tot aan de maan en terug!
Dikke kus
Geschreven door
je mama's op 5 mei 2003 om 10:27 PMe-mailadres

Bericht
Wat een ontroerend verhaal over jullie dochter. Ik vind het heel goed dat jullie er zo goed mee om kunnen gaan en haar een volwaardige plaats in jullie leven hebben gegeven. Ik kwam er toevallig via de site kidkids.nl. Mijn man en ik hebben een zoontje van bijna 1, maar ik kan me nog goed herinneren dat ook toen hij pas een week was je niet meer kunt voorstellen dat je ooit zonder zo'n kind hebt geleefd/ Veel sterkte met jullie gezinnetje verder.
Geschreven door
Karen Visser op 16 april 2003 om 8:22 PMe-mailadres

Bericht
Hallo.
Ik heb net jullie site bekeken en met een dikke brok in mijn keel het verhaal van jullie mooie dochter gelezen. Ik ben zelf ook moeder van 2 dochters, Chayenne en Kaya en ik wil graag zeggen dat ik diepe respect voor jullie voel. Toen ik het verhaal las kwam er een gedicht in me boven die ik jaren geleden hoorde. Misschien hebben jullie er iets aan.
Een steen is sterk,
Maar ijzer kan het breken.
IJzer is sterk,
maar vuur kan het smelten.
Vuur is sterk,
maar water kan het doven.
Water is sterk,
Maar de zon kan het verdampen.
De zon is sterk,
maar de wolk kan haar verduisteren.
De wolk is sterk,
maar de wind kan haar wegblazen.
De wind is sterk,
maar de mens kan hem weerstaan.
De mens is sterk,
maar de dood kan hem verslaan.
De dood is sterk,
maar echte liefde en herinnering zijn sterker.
Daar kan niets op deze aarde tegenop.

Heel veel liefs van Nicole Kuster
Tolkamer.
P.S. een dikke knuffel voor jullie andere 2 "boefjes"
Geschreven door
Nicole op 12 april 2003 om 10:28 PMe-mailadres

Bericht
Lieve Chenoa
het is weer eventjes geleden meisje dat ik in je gaste boek heb geschreven .
Het ging een poosje niet zo goed met me .Het is fijn dat je mama s wat dichter bij je komen wonen met je zusje en broertje .
En dan Wapi die nu bij jou is lieve meid ,nu neur ik het liedje THE SNOW WHITE DOVE voor jou maar eigelijk ook voor jullie samen ,bij je plekje .En brand er hier ook een kaarsje voor Wapi.
Lieve Chenoa* een vlieg kusje voor jou en Wapi

Geschreven door
Francisca op 11 april 2003 om 2:57 PMe-mailadres

Bericht
Lieve Chenoa
Jij blijft het wondertje van je mama.s
en wat worden je broertje en zusje groot.
met jou zorg van boven lukt dat wel.

lieve Chenoa het ga je goed meisje
doe je de groeten aan naomi*

liefs van monique
Geschreven door
monique frans kasper en colin op 25 maart 2003 om 08:46 AMe-mailadres

Bericht
Lieve Chenoa, ons duifje,

Ik kreeg net een gedichtje over de mail. Een lieve vriendin dacht aan jou:

Peaceful, little white dove
Forever the symbol of Peace and Love
Untouched by human skin
Look to the rainbow growing within
A beautiful bird so innocent and white
The purest of creatures by day and by night
We will always love you, our Dove
Now you are with the angels, in the heaven above

Geschreven door
post op 19 maart 2003 om 10:40 PMe-mailadres

Bericht
Lieve Chenoa

Vandaag hoorden we dat Wapi is overleden. Helaas geen broertje of zusje voor Faye, maar we geloven dat Wapi nu bij jou is. En gek genoeg voelt het naast al het verdriet ook goed dat jij niet meer alleen bent.
Jij bent ons engeltje, Faye en Kaya onze zonnetjes en Wapi ons sterretje.
Lief, lief dochtertje ik voel dat je dicht bij ons bent.

Mama Aleksandra
Geschreven door
je buikmama op 16 maart 2003 om 12:27 PMe-mailadres

Bericht
Lieve kleinste dochter

2 jaar en drie maanden
zo ver weg en zo dichtbij
zo kort en toch voor altijd in mijn hoofd en hart.
Geschreven door
je buikmama op 13 maart 2003 om 4:50 PMe-mailadres

Bericht
Allerliefste kleine Chenoa,
Van je mama's hoorde ik dat jij en Faye en Kaya, in oktober een broertje of zusje krijgen! Gefeliciteerd, kleine meid. Wat zal jij je vanaf de sterretjes ontzettend trots voelen. Voor je mama's was het de afgelopen week een hele spannende week. Je hebt vast heel goed op je mama's gepast. En kleine wapi zal vast en zeker heel erg trots zijn op zo'n grote, kleine zus als jij. Kleine wapi zal nooit met je kunnen spelen, je nooit "echt" leren kennen. Maar door de verhalen van je mama's, zal je broertje of zusje heel veel over jou horen. Pas je weer net zo goed op als met de zwangerschap van Faye en Kaya? Dag mooi, lief wondertje... Een kusje voor jou naar de sterren.
Veel liefs, Corrine,
Trotse tweelingzusje van Jan-Jaap*, en nichtje van Senna*
Geschreven door
Corrine op 4 maart 2003 om 1:18 PMe-mailadres

Bericht
Lieve Chenoa,

Sinds vandaag weten we dat je er een broertje of zusje bij krijgt in oktober en daar willenw e je als eerste mee feliciteren. Lieve kleine oudste dochter al krijgen we nog 10 kinderen jouw plaatsje blijft dezelfde en we vinden het heel jammer dat je ook nooit met dit broertje of zusje kunt spelen. Maar we geloven vast dat we als gezin met elkaar verbonden zijn. Onze band is sterker dan die van de dood en we zullen kleine Wapi alles over je vertellen en er komt een dag dat we weer met zijn allen samen zijn, we zien uit naar die dag.
Wat heel bijzonder was, was dat de afgelopen week heel cruciaal was voor het kunnen bestaan van Wapi. En dat dat precies samenviel met de week waarin jouw hartje een delingsfout heeft gemaakt. Eens en temeer zijn we ons bewust hoe bijzonder we hebben genoten van jouw zwangerschap, die onbezorgde tijd komt nooit meer terug, want jij liet ons weten hoe kostbaar het is om voor de eerste keer mama's te worden, lieve kleine dochter ik wil je altijd vertellen hoe bijzonder je voor ons bent en hoeveel je ons hebt gegeven en nog steeds geeft.
Een hele dikke knuffel van je buikmama.
Geschreven door
je buikmama op 3 maart 2003 om 9:58 PMe-mailadres

Bericht
Gefeliciteerd met de eerste verjaardag van je broertje
Kaya .
Tjee wat gaat dat hard ,lieve meid.
Ik weet dat je altijd er voor hem en je zusje bent en zal zijn .Lieverd het feest kaarsje brand vandaag voor je broertje .
Liefs en een kus in de wind Francisca

Ook je mama s feliciteer ik hierbij en je zusje
Geschreven door
Francisca op 23 februari 2003 om 10:43 AMe-mailadres

Bericht
Allerliefste Chenoa,
Gefeliciteerd met de eerste verjaardag van je broertje Kaya! Wat heb je goed op hem gepast dit jaar, net als op je zusje Faye. Jij bent toch maar een heel bijzonder beschermengeltje. Steeds weer laat je merken dat je zo dichtbij bent. Net als op de 17e verjaardag van mij en Jan-Jaap, toen hebben jullie voor hele mooie sneeuw gezorgd! Heel erg bedankt doorvoor, lief kleintje! Helaas was de sneeuw, net als jullie, veel te snel weer weg.. Pas je dit jaar weer net zo goed op Faye en Kaya?
Zorg je dat alles goed gaat a.s maandag?
Veel liefs, en een kusje naar de sterren. Corrine, trotse tweelingzusje van Jan-Jaap*, en nichtje van Senna*
Geschreven door
Corrine op 23 februari 2003 om 01:11 AMe-mailadres

Ga naar pagina
1 Berichtjes van op/voor 9 maart 2016 2Berichtjes van op/voor 13 december 2006 3Berichtjes van op/voor 25 maart 2006 4Berichtjes van op/voor 13 december 2005 5Berichtjes van op/voor 12 april 2005 6Berichtjes van op/voor 8 februari 2005 7Berichtjes van op/voor 13 december 2004 8Berichtjes van op/voor 29 november 2004 9Berichtjes van op/voor 13 augustus 2004 10Berichtjes van op/voor 20 mei 2004 11Berichtjes van op/voor 20 december 2003 12Berichtjes van op/voor 21 oktober 2003 13 14Berichtjes van op/voor 22 februari 2003 15Berichtjes van op/voor 25 december 2002 16Berichtjes van op/voor 13 december 2002 17Berichtjes van op/voor 21 oktober 2002 18Berichtjes van op/voor 14 juni 2002 19Berichtjes van op/voor 29 maart 2002 20Berichtjes van op/voor 1 februari 2002 21Berichtjes van op/voor 29 december 2001 22Berichtjes van op/voor 6 augustus 2001