KievitsbloemKievitsbloemKievitsbloem

Welkom in het gastenboek van Wouter


Hieronder staan de berichten 7 tot en met 1 van de 57 berichten.
Schrijf een berichtje voor Wouter


Bericht
Lieve Wouter,

Wij grote mensen snappen niet waarom dit zo moest zijn
je kreeg geen eerlijke kans,je was nog te klein
Maar dat kabouterje daarboven zal zeker weten
zijn pappa en mamma zullen ervoor zorgen
dat niemand hem ooit zal vergeten !!!!
Geschreven door
Lydia op 27 januari 2003 om 11:48 PMe-mailadres

Bericht
Lieve wouter,
Ik lees dat jouw papa en mama je ook kabouter noemen. Net als dat ik dat met Thijs* deed en doet. Mocht je dus nog een kabouter zien daarboven dan doe hem de groetjes van zijn mama.

Lieve papa en mama van wouter,
Kabouter, dat woord dat betekend zoveel voor me. Ook onze zoon Thijs noemde we zo. Hij is op 18 -11-2002 overleden. Hij heeft ook een eigen site bij lieve engeltjes en een eigen homepage.
Ik wens jullie heel veel sterkte met het verlies van jullie kaboutertje.
Geschreven door
wendy op 27 januari 2003 om 1:01 PMe-mailadres

Bericht
Lieve lotgenoten,

Graag wil ik jullie laten weten dat jullie er niet alleen voor staan!!! Buiten familie en vrienden hebben jullie hier bij LE een nieuwe familie erbij gekregen door het verlies van jullie kleine Wouter*
Ik wens jullie alle sterkte en kracht die jullie nodig hebben om dit verlies te dragen!

Dag Wouter, kleine kabouter,
Het gaat je goed en heb je het moeilijk zoek dan maar mijn Taro* op! Hij is er al wat langer en hij neemt je aan je handje mee en wijst je de weg!!!!

Dag lief kaboutertje en lief sterretje!!!!

Veel liefs van Dani�lle, trotse mamma van Taro*
Geschreven door
Dani�lle op 26 januari 2003 om 8:42 PMe-mailadres
Eigen website
http://www.lieve-engeltjes.nl/engeltje/TaroH/index.html

Bericht
Hallo Papa en Mama van Wouter,

Wat is het toch oneerlijk!!!! Wouter was zo welkom, en TOCH loopt het dan anders.
Zeker weten dat hij trots op jullie zou zijn.
"gelukkig" heeft Wouter een mooie website. Die is op de hele wereld te openen en te zien!! voor iedereen!!!!!

Als lotgenoot van jullie, begrijp ik iedere zin. Vaak alvorens ik hem gelezen heb.
Hans, Lisette....heel veel sterkte.

p.s. wij hebben een klein foto-tje in een medaillonnetje laten maken. zo draagt mama ons engeltje Danny altijd bij zich. (wellicht een tip voor jullie?)
Geschreven door
Hans Leenen op 26 januari 2003 om 8:29 PMe-mailadres
Eigen website
http://www.lieve-engeltjes.nl/engeltje/DannyL

Bericht
Lieve Hans en Lisette,

Wat zullen jullie blij zijn met de pagina van Wouter. Hij is ook prachtig geworden.
Ik kan hele mooie woorden opschrijven maar daar krijgen jullie Wouter niet mee terug dus ik wens jullie alleen maar alle goeds voor de toekomst en misschien als het jullie gegeven is een broertje of zusje voor jullie kabouter.
Sterkte nog de komende tijd!

Liefs Leontine, mama van Pepijn*
Geschreven door
Leontine op 26 januari 2003 om 2:58 PMe-mailadres
Eigen website
http://www.lieve-engeltjes.nl/engeltje/PepijnA

Bericht
Hallo lisette en Hans en Treeske

Wij hebben zojuist samen deze site bekeken en gelezen,
en wij vinden het heel mooi hoe jullie dit in elkaar gezet hebben.
Lieve Wouter in gedachten zul je altijd bij ons zijn.
We zullen je kleine kabouter Wouter nooit vergeten.

En Lisette en Hans denk eraan als er iets is waarover jullie willen praten/of als jullie ergens hulp bij moeten hebben. Wij zijn er altijd voor jullie.
Geschreven door
Peettante Linda en Ome Maurice op 25 januari 2003 om 6:36 PMe-mailadres

Bericht
Dag Lieve Wouter;

Wouter* , we willen je even laten weten hoe veel we je
missen.
We zijn in gedachten telkens bij jouw en we weten dat
er een tijd gaat komen dat we weer echt bij jouw kunnen
zijn!
We hopen dat je het goed hebt , hierboven , bij al de
andere engeltjes.
Veel liefs , je mamma en pappa en natuurlijk Treeske.
Geschreven door
Van je pappa en mamma en je cocker Treeske. op 25 januari 2003 om 4:53 PMe-mailadres

Ga naar pagina
1 Berichtjes van op/voor 15 november 2007 2Berichtjes van op/voor 24 november 2003 3

Ga naar pagina
1 Berichtjes van op/voor 15 november 2007 2Berichtjes van op/voor 24 november 2003 3

Schrijf een berichtje voor Wouter

Ga naar het verhaal van Wouter