MadeliefjeMadeliefjeMadeliefje

Welkom in het gastenboek van Sarah


Hieronder staan de berichten 134 tot en met 110 van de 159 berichten.
Schrijf een berichtje voor Sarah


Bericht
Lieve Mooie Meid,

Nog een paar nachtjes en dan gaan pappa en mamma trouwen....
We maken allemaal leuke dingen mee, maar jij bent er niet bij!! Ik weet dat ik dat niet kan veranderen maar jij weet wel dat je geen moment van die dag (en alle anderen) uit onze gedachten bent.

ik mis je....
Knuffels en een sterrenkus van Mamma
Geschreven door
Mamma op 23 september 2005 om 08:26 AMe-mailadres

Bericht
Tja, wat kan je dan nog zeggen? Dit is onvoorstelbaar.
Eigenlijk heb ik altijd wel wat te zeggen maar nu even niet.
Ik hoop dat jullie een manier vinden om hiermee te leven en dat jullie een mooie dag hebben op 1 oktober ook al is er een groot gemis.
Bas
Geschreven door
Bas Disberg op 17 augustus 2005 om 12:57 PMe-mailadres

Bericht
Lieve Sarah*, ik stuur vele blaas kusjes nu naar boven.
Liefs Hetty mama van Demi* en Britney
Geschreven door
Hetty op 6 augustus 2005 om 11:55 PMe-mailadres

Bericht
Als ik de foto van Sarah bekijk, zie ik een prachtig, lief kind dat helaas veel te vroeg van ons ontnomen is.
Ik heb het verhaal van jullie dochtertje gelezen met tranen in mijn ogen.
Het gevoel om iemand te verliezen kan je niet beschrijven, er bestaat geen enkel ander tegenslag die hier tegen op kan.
Mijn hart bloedt wanneer ik op deze site het verhaal lees van deze prachtmeid.
Over een ding mogen jullie zeker zijn.
Sarah is nu op het mooiste plaatsje bij ons allemaal, namelijk ons HART.
Wij zullen Sarah voor altijd in ons hart meedragen.
Zo hebben wij Haar altijd bij ons.
Deze site heeft mij echt geraakt en ik heb veel bewondering voor jullie.
Mama en papa van Sarah, jullie kunne altijd op ons rekenen!

Veel liefs en steun van


Kenny
Geschreven door
Kenny op 19 juli 2005 om 00:02 AMe-mailadres

Bericht
hi, ik ben sarah de bie, en ben toevallig op
sarah haar site terecht gekomen. Het is echt een mooi,
maar droevig levensverhaal. Op de foto's heb ik gezien dat sarah een PRACHTIG kind was. Jullie hebben zoveel moed gehad om deze site te maken, en hij is mooi.
Het ga je goed
liefs
sarah
Geschreven door
Sarah de bie op 29 juni 2005 om 2:26 PMe-mailadres

Bericht
Lieve Sarah,
Mooie meid van me, ik moet je wat vertellen... Pappa en Mamma gaan trouwen! Is natuurlijk een leuk feest, maar het was leuker als jij er bij was geweest. In mijn hart neem ik je mee en zal je ieder moment van de dag bij me zijn!

Ik mis je.....

hele hele dikke knuffels
Mamma
Geschreven door
Mamma op 11 juni 2005 om 7:46 PMe-mailadres

Bericht
Lieve Saar, Vandaag eens even op jouw pagina wezen lezen. Word er elke keer weer verdrietig van. Het is zo oneerlijk dat wij onze mooie meisjes moeten missen.Weet hoe geliefd je was en bent,wat een pijn je ouders elke dag weer moeten dragen.
Stuur ze zo af en toe eens een zonnestraaltje zodat ze voelen dat je er nog steeds voor ze bent.
Dag lieve mooie meis , dikke kus
Sil mamma van Bas,Jeff,Stephanie* en Luca
Geschreven door
Silvia op 31 mei 2005 om 2:58 PMe-mailadres

Bericht
Lieve Sarah, wij sturen heel veel blaaskusjes naar de hemel...

Liefs van Marjolein, mama van Jasmijn, Julia en Thijs
Geschreven door
Marjolein op 19 april 2005 om 10:47 PMe-mailadres
Eigen website
http://www.lieve-engeltjes.nl/engeltje/JasmijnvS

Bericht
lieve Sarah*,

Vandaag is het jou engeltjesdag een dag die nog steeds ontzettend veel pijn doet bij je mama en papa. Ze kunnen en zullen je nooit vergeten, dragen je mee in hun hart en gedachten en houden de herinneringen aan jou levend en koesteren ze. Ik hoop dat jij nu gelukkig bent en fijn kunt spelen met de andere engeltjes. Eens zul je weer herenigd worden met je papa en mama maar laat ze voor die tijd maar regelmatig weten dat je vlak bij ze bent.

Lieve groeten van Susnne
mama van o.a. Maarten* en Sander*
Geschreven door
susanne op 19 april 2005 om 09:07 AMe-mailadres
Eigen website
http://www.maarten-sander.da.ru

Bericht
Lieve Sarah,

Ik denk aan jou,aan papa en mama en Robin...

Dag mooi vrouwtje,een hele dikke gedachtenknuffel voor jou.

Liefs,Corina
Geschreven door
Corina op 19 april 2005 om 00:19 AMe-mailadres
Eigen website
http://www.jeroenbeinema.nl

Bericht
Lieve Sarah,
De nacht kan niet zo donker zijn
of ergens is een kleine ster te vinden
De woestijn kan niet zo troosteloos zijn
of ergens is een kleine oase
Er zijn zelfs bloemen die in de winter bloeien
Ergens blijft er, ook nu en hier een lichtje in het donker gloeien.
We denken aan jou, lieve schat.
Liefs Hetty mama van Demi* en Britney
Geschreven door
Hetty op 18 april 2005 om 9:32 PMe-mailadres

Bericht
Lieve Sarah, lief meisje
2 jaar geleden verliet je deze wereld en ging je verder.. wie kan het zich voorstellen..kinderen die sterven, het klopt gewoon NIET en we kunnen het ook niet accepteren. We zullen er mee moeten leven, maar het valt écht niet altijd mee, nee, soms valt het zó vies tegen.
We hopen heel erg dat je het goed hebt, daar.. en ik hoop dat je samen speelt en rent en lacht met mijn meisje, onze lieve Anna. Een hele dikke kus voor JOU. Ik heb je nooit persoonlijk gekend, maar heb toch het gevoel je te kennen. Dat kan toch, hé!

Lieve Corien, een omhelzing van mij.
Veel liefs van Jacqueline.
Geschreven door
Jacqueline op 18 april 2005 om 9:09 PMe-mailadres

Bericht
Geschreven door
Jacqueline op 18 april 2005 om 9:03 PMe-mailadres

Bericht
Sarah, ieder week sta ik even naast je graf. Want sinds 11 maart ligt mijn oma naast je. Als ik mijn kaarsje aansteek voor oma, dan brandt ie gelijk voor jou.

Liefs Esther (mama van Youri)
Geschreven door
Esther op 18 april 2005 om 8:46 PMe-mailadres

Bericht
Morgen is het al weer 2 jaar geleden dat je bij ons wegging... het voelt nog als de dag van gisteren!!!!!!!!!
Men zegt dat het met de jaren slijt... nou mooi niet hoor meis! Nog steeds mis ik dat mega grote stuk van en uit mijn leven... gewoon een stuk van mezelf dat jij was!

Ik hoop dat er morgen meer mensen aan je zullen denken... maar dat weet ik eigenlijk wel zeker!!

Liefs en een hele dikke knuffel!
Mamma
Geschreven door
Lieve Saar op 18 april 2005 om 09:47 AMe-mailadres

Bericht
Lieve Saar, ben ff bij je geweest.
Wat vreselijk onbegrijpelijk..........
liefs Hetty mama van Demi* en Britney
Geschreven door
Hetty Toonk op 4 april 2005 om 11:01 PMe-mailadres

Bericht
hallo hallo hallo
ik heb de mooie brief gelezen
ik werd er verdrietig om!
sarah zal wel in de hemel een sterretje zijn
heel veel liefs van lisa
Geschreven door
lisa de kort uit tilburg en ben 10 jaar! op 9 maart 2005 om 9:10 PMe-mailadres

Bericht
Hallo lieve Corien, Gerard en Robin

Gisteren was het de geboortedag van jullie mooi meisje Sarah. Een moeilijke dag, een dag die heel blij had moeten zijn.
Ik heb gisteren ook een mailtje naar jullie prive-adres gedaan, maar kreeg die helaas weer terug. Is jullie adres veranderd?
Voor Sarah een kaarsje! Jullie lief meisje niet meer bij jullie..ongelofelijk blijft het.

Lieve groeten van Jacqueline
Geschreven door
Jacqueline Verboven op 8 maart 2005 om 3:52 PMe-mailadres

Bericht
Als een bloem zo is het leven
het begin teer en klein
de een bloeit uitbundig
de ander geurt heel fijn
sommige bloemen blijven lang
weer anderen blijven even
vraag niet bij welke bloem je hoort
dat is het geheim van het leven.

Een dikke knuffel voor jou Sarah*

Hetty mama van Demi* en Britney
Geschreven door
Hetty Toonk op 7 maart 2005 om 6:49 PMe-mailadres

Bericht
lieve ouders van Sarah*,

Vandaag de geboortedag van jullielieve meisjes Sarah. Een dag die eigenlijk ook vandaag gevied had moeten kunnen worden met taart, kadootjes en blijde gezichten. helaas, hoe anders is het nu na het overlijden van sarah*. Koester de mooie herinneringen an haar en weet dat ze altijd voortleeft in jullie hart en gedachten.
Veel sterkte voor vandaag en de komende dagen.

Liefs van Susanne
Geschreven door
susanne op 7 maart 2005 om 09:35 AMe-mailadres
Eigen website
http://www.maarten-sander.da.ru

Bericht
Lieve Sarah

Vandaag je verjaardag, vanaf je plekje zul je het ongetwijfeld meevieren.

Lieve Corien, Gerard en Robin

Voor jullie vandaag een dag met herinneringen. Ik hoop dat het mooie dat Saar jullie gegeven heeft vadaag vaak in jullie gedachten zal zijn. Heel veel kracht en sterkte en hier brand een kaarsje voor jullie kanjer.

Liefs en een vlinderkus van de sterren,
Régie mama van Jeroen, Lisanne, Famke* en Bent
Geschreven door
Régie op 7 maart 2005 om 08:54 AMe-mailadres
Eigen website
http://www.lieve-engeltjes.nl/engeltje/FamkeM

Bericht
Lieve mooie Sarah,
Ik heb weinig woorden om te schrijven.
Ik denk aan jou,aan je pap en mam en je prachtige zus.
Vandaag ben je jarig. En op je wolkje geniet je er ongetwijfeld van. Voor jouw pap en mam heel veel pijn vandaag extra. En naar ik hoop toch ook de mooie herinneringen dat je je verjaardag life bij ze vierde..

Dag lief meisje,Een dikke verjaardagsknipoog..
En een knuff in gedachten..

Corina


Geschreven door
Corina op 7 maart 2005 om 00:15 AMe-mailadres

Bericht
Ja, en dan is het bijna 7 Maart alweer een moeilijke dag.
Lieve, lieve Saar je had dan gewoon jarig moeten zijn en een feestje moeten vieren.
Maar niks van dat geen feest, geen taart, geen slingers, niets.
Alleen verdriet om het gemis.
Heel veel liefs van Hetty mama van Demi* en Britney
Geschreven door
Hetty op 2 maart 2005 om 9:46 PMe-mailadres

Bericht
Lieve mooie Saar,
ik ben de dagen aan het aftellen tot de dag waarop je geboren bent....
Samen met Robin al weer mooie ballonnen gekocht, hartjes dit keer, om 7 maart bij je monument te kunnen zetten.
Zo vieren we toch nog een beetje je geboortedag!!!

Dikke knuffels en IK HOU VAN JE!!!!!!!

Mamma
Geschreven door
Lieve mooie meid op 28 februari 2005 om 11:29 AMe-mailadres

Bericht
Lieve Saar, dat je gemist wordt is duidelijk.
Het is niet voor te stellen dat wij jullie nooit meer zien.
Een ondraagelijk verdriet dragen wij mee.
Sarah net zou jong als onze Demi* en zelfs in het zelfde jaar overleden.
Nooit zullen wij jullie vergeten, nee nooit.
Voor altijd in ons hart.
Geschreven door
Hetty op 17 februari 2005 om 10:40 PMe-mailadres

Ga naar pagina
1 Berichtjes van op/voor 11 december 2008 2 3Berichtjes van op/voor 2 februari 2005 4Berichtjes van op/voor 21 mei 2004 5Berichtjes van op/voor 28 februari 2004 6Berichtjes van op/voor 1 december 2003 7Berichtjes van op/voor 30 september 2003