Welkom in het gastenboek van Quinty
Hieronder staan de berichten 4 tot en met 1 van de 54 berichten.
Schrijf een berichtje voor Quinty
- Bericht
- Lieve papa en mama van Quinty,
Heb zojuist het verhaal gelezen van jullie grote trots.
Vreselijk wat jullie hebben moeten doormaken in de tijd dat de weeen begonnen,en zeker nu ook.
Ik heb een brok in mijn keel,weer een engeltje erbij,pppf
Quinty is een mooi meisje,ik zeg speciaal is en niet was,omdat zij altijd zal blijven voortleven in jullie harten.
waarom... zo veel vragen.... geen antwoorden...
ik vindt het ook zeker schrikbarend dat er steeds engeltjes bij komen op de site van LE.
Wel is het heel goed en fijn om hier te kunnen praten over je engeltje.
Quinty en alle andere negeltjeszullen nooit vergeten worden.
Zij hebben in ons ieder hart een plekje verovert.
Ook wij hebben helaas een engeltje,hij heet Mitchel*
Wij zijn papa en mama geworden op 17 augustus 2001.
Mitchel* is geboren na een zwangerschap van 41 weken en 1 dag.
Alles was perfect,maar hij leefde niet...
Dit was domme stomme pech werd tegen ons gezegd.
maar wat heb je daar nu toch aan he.
In feite komt het erop neer dat ik te lang gedragen heb,ze hadden eerder hem moeten halen toen ik aangaf dat ik niet meer kon.
maar nee,dat mocht niet want er waren geen comlicaties.
En nu,zonder Mitchel* in ons huis,het is zo stil,zo leeg,zo eenzaam zonder hem.
Jullie voelen dat ook erg met Quinty*,en dat doet pijn.
Ik wil even zeggen,eens gaat de zon weer schijnen.
we hebben er nu nog niks aan,maar ik geloof dat eens wij weer kunnen genieten van het leven.
Ben trots op jullie meisje,zij is het ook zeker op jullie.
Liefs melanie,trotse mama van mitchel* - Geschreven door
- melanie op 16 april 2002 om 10:22 PM
- Eigen website
- http://www.lieve-engeltjes.nl/engeltje/MitchelS/index.html
- Bericht
- Lieve Erik en Rianda
Ook al wist ik jullie verhaal, toch door het lezen werd ik er weer stil en verdrietig van.
zo oneerlijk, zo een mooi meisje, waarom mocht ze toch niet
bij jullie blijven.
Jullie hebben een hele mooie pagina voor jullie meisje gemaakt, en ik hoop dat er veel mensen jullie meisje zullen gaan bewonderen, ik vondt het in ieder geval fijn om na je verhalen nu eindelijk je meisje te kunnen bewonderen.
Ik weet zeker dat Quinty heel trots op jullie is.
- Geschreven door
- Andrea op 16 april 2002 om 8:38 PM
- Bericht
- lieve quinty,
wat hebben ze een mooie pagina voor je gemaakt.
liefs heidi - Geschreven door
- heidi op 16 april 2002 om 3:41 PM
- Eigen website
- http://www.lieve-engeltjes.nl/engeltje/MowennaP/index.html
- Bericht
- Wel je pagina gevonden, maar de routing klopt nog niet.
Ziet er wel heel mooi uit. - Geschreven door
- Ma en Pa op 14 april 2002 om 7:21 PM
- Eigen website
- http://www.elsta.nl
Ga naar pagina
1 Berichtjes van op/voor 29 juli 2005 2Berichtjes van op/voor 4 december 2002 3


