KievitsbloemKievitsbloemKievitsbloem

Welkom in het gastenboek van Glenn


Hieronder staan de berichten 11 tot en met 1 van de 36 berichten.
Schrijf een berichtje voor Glenn


Bericht
Geschreven door
Annette op 19 september 2002 om 2:40 PMe-mailadres

Bericht
Lieve ouders,

Ons zoontje is op 21 januari 1999 bij Glen gekomen.
Ik weet niet waar ze zijn, maar misschien kunnen ze samen spelen.

Groetjes, Erna
Geschreven door
Erna op 17 juli 2002 om 11:24 PMe-mailadres
Eigen website
http://E.Koreman.nl

Bericht
Lieve Glenn,

Nou je hebt een papa en mama om trots op te zijn.
Hebben ze zo'n mooie pagina over jouw gemaakt.
Nu kunnen wij ook naar jouw komen kijken.
En als ik het mag zeggen je mag er wel wezen hoor.

En mama en papa wil ik even laten weten dat ik me vereerd voel dat ik bij je op bezoek mag komen.
Bedankt hiervoor.

liefs
angelique
mama van
Joey en Mike* (geef je hem een kusje van me lieve Glenn)
Anissa
Bričnne
Geschreven door
Angelique LE8 op 19 juni 2002 om 10:19 PMe-mailadres

Bericht
Hoi Sandra, ik ben gelijk naar de site van Glenn gaan kijken. Wat heb je dat mooi gedaan, en wat indrukwekkend, die foto's van Glenn. Ook de gedichtjes die op de site staan vind ik heel mooi, kippevel op mijn rug!

Groetjes van Mirjam,
mama van Gijs*, Niels,Esther,Lieselotte*, Joris en Maaike
Geschreven door
Mirjam de Vos op 19 juni 2002 om 9:48 PMe-mailadres

Bericht
Lieve Glenn,

Wat zul je trots zijn op je papa en mama. Daarom heb je natuurlijk ook die twee prachtige kadootjes aan hen gegeven, je zusje Nicky en je broertje Niels.
Je kent vast en zeker ons lieve kleine meisje Frederieke al, ze woont sinds 15 januari dit jaar ook bij jullie daarboven. Wil je haar alsjeblieft vertellen hoe jij het voor elkaar hebt gebokst dat je papa en mama die mooie kadootjes van jou kregen?

Dag lieverd, dikke knuffel, ook voor Frederieke!

Hallo papa en mama van Glenn,

Wat een aangrijpend verhaal, en wat een vreselijke arts hadden jullie! Terwijl het allemaal al zo moeilijk is.
Jullie Glenn zal altijd bij je blijven, hij zit in je hart.
En Nicky en Niels brengen jullie hopenlijk veel vreugde!

Groet,
Gretha, trotse mama van Frederieke*
Geschreven door
Gretha op 18 juni 2002 om 11:14 PMe-mailadres
Eigen website
http://www.lieve-engeltjes.nl/engeltje/FrederiekeR

Bericht
Lieve kleine spruit,

Wat is het fijn dat je mama en papa zo'n mooie engeltjespagina hebben gemaakt. Ook je zusje en broertje zullen wel een steentje hebben bijgedragen door altijd aan jou te denken. In ieders hart zal je altijd die lieve kleine spruit blijven!!!

Lieve Sandra, Paul, Glenn* Nicky en Niels

Praten doet altijd goed, het is iets dat zeker moet. Dus als je echt nood hebt aan een goeie babbel, vraag het gerust, ik zal luisteren. Even nog een klein woordje van steun:
Er is niets dat moeilijker is dan de dingen te wensen en te aanvaarden zoals ze zijn. Wij vragen allemaal "waarom"? Het antwoord verstilt daar er geen antwoord is.

Veel groetjes Kelly
Geschreven door
Kelly Van Loock op 18 juni 2002 om 3:52 PMe-mailadres

Bericht
Lieve Glenn,

Wat 'n mooie pagina heeft mama voor jou gemaakt.
Je zult wel trots zijn op zulke lieve ouders.

Liefs Margo
Geschreven door
Margo op 17 juni 2002 om 9:39 PMe-mailadres
Eigen website
http://www.lieve-engeltjes.nl/engeltje/WillemijnS/

Bericht
Ik vind je zo dapper! Maar ik had niets teveel gedacht: hij is heel mooi, om heel trots op te zijn.
Laat iedereen hem nu maar bewonderen.

Groetjes van Sandra.
Geschreven door
Sandra Stork, LE8 op 17 juni 2002 om 9:33 PMe-mailadres
Eigen website
http://www.lieve-engeltjes.nl/engeltje/MaartjeM

Bericht
Lieve Glenn
een engeltjes pagina speciaal voor jou. Zo mooi. We kunnen zo vaak naar je gaan kijken als we willen. Je ouders mogen trots op je zijn.

Lieve sandra
Ik vindt dat jullie dit heel mooi hebben gedaan. zeker iets om trots op te zijn.

Liefs Marlies
Geschreven door
Marlies (LE8) op 17 juni 2002 om 2:16 PMe-mailadres

Bericht
Lieve Glenn,

Wat een mooie pagina heeft mamma voor jou gemaakt zeg.
Nu kan iedereen jou bewonderen.

Lieve Sandra,

Wat een mooie pagina is het geworden.
Glenn zal er heel blij mee zijn dat zijn mamma dat heeft gedaan voor hem.

Liefs Bianca,
mamma van Nicky* en Danny
Geschreven door
Bianca Apon op 17 juni 2002 om 12:53 PMe-mailadres

Bericht
Lieve lieve schat,

Ik hoop dat je blij bent met deze mooie engeltjespagina. Hij werd speciaal voor jou gemaakt zodat iedereen kan zien wat een prachtig mannetje jij bent. Wij houden van je !
Mama en Papa, Nicky en Niels
Geschreven door
Mama en papa op 13 juni 2002 om 09:18 AMe-mailadres

Ga naar pagina
1 Berichtjes van op/voor 15 januari 2007 2

Ga naar pagina
1 Berichtjes van op/voor 15 januari 2007 2

Schrijf een berichtje voor Glenn

Ga naar het verhaal van Glenn