Welkom in het gastenboek van Rens
Hieronder staan de berichten 8 tot en met 1 van de 83 berichten.
Schrijf een berichtje voor Rens
- Bericht
- diny, ik heb je vaak gesproken het afgelopen jaar maar als ik jullie verhaal nu zo lees en vooral het laatste stukje over 6 september dan stromen de tranen over mijn wangen.
dit wens je toch niemand toe.
jullie hebben alles gedaan voor Rens ( en nog steeds ) en hij had zich geen betere ouders kunnen wensen.
hij zal vast heel blij met jullie zijn in de hemel en ook met martin en evie.
heel heel heel heel veel geluk wens ik jullie
marga
- Geschreven door
- marga op 4 september 2003 om 11:38 PM
- Bericht
- Geschreven door
- marga op 4 september 2003 om 11:32 PM
- Bericht
- Lieve kleine Rens
We denken heel veel aan jou en missen je heel erg.
kusjes
van je nichtje en neefje
Anke en Bas - Geschreven door
- Anke en Bas op 4 september 2003 om 4:22 PM
- Bericht
- Hallo
Ik heb jullie verhaal met veel liefde en zorg gelezen. We hebben zelf ook een pracht van een zoon verloren in 1999. Hij was 1 jaar en 9 maanden. Mijn zoontje heeft ook in verschillende ziekenhuizen gelegen. Had longproblemen en braakte ook heel erg veel . Na vele onderzoeken , en je weet wel nare behandelingen , waar ik nog steeds moeite mee heb ( heb een trauma opgelopen) bleek dat hij stofwisselingsziekte had. Hij kon bepaalde stoffen niet opnemen, waardoor hij veel braakte en heel slecht groeide, en veel bloedtransfusies nodig had.Maar ja, om het verhaal
kort te maken , is hij uiteindelijk aan de beademing terechtgekomen. Op 23 december is hij in mijn armen overleden op de ic in utrecht. Daar hebbeb ze alles op alles gedaan om hem te helpen , maar onze Schepper heeft anders besloten. Al heb ik veel verdriet , ik ben toch blij dat hij van zijn lijden verlost is . Ik kon niet aanzien hoe mijn ziel aan het lijden was.Bij onze barmhartige is hij zeker in goede handen. Moge ALLAH Alle overleden kinderen het paradijs schenken , en hun ouders veel geduld geven met het verlies van hun dierbare. Amien.
Een traan voor Rens.......................... Samira - Geschreven door
- samira op 4 september 2003 om 09:26 AM
- Bericht
- hai lieve Rens,
Ik zie je samen met Japser* spelen,
tussen alle andere kindjes, het zijn er zo velen.
Heel veel papa's en mama's met groot verdriet,
wij allemaal vergeten jullie niet.
Volgens mij hebben jullie het daar fijn,
verlost van alle ziekenhuizen, dokters en pijn.
We kijken er naar uit jullie weer te zien,
tot dan, speel lekker samen en heb plezier voor tien.
liefs van Coen. - Geschreven door
- Coen, papa van Jasper* op 3 september 2003 om 7:01 PM
- Eigen website
- http://sterrekindjejasper.nl
- Bericht
- Lieve Rens,
Je mama en ik hebben het vaak over je, mooie dappere Rens*.
We vinden veel steun bij elkaar. Nu ik deze mooie site heb gezien kan ik me voorstellen dat je papa, mama en broer en zus hier ook veel steun en kracht uit halen.
Ik hoop dat je zaterdag een lichtpuntje naar je papa en mama kan sturen. Wat zijn ze toch trots op je grote vent.
Je zal altijd in hun hart leven en ook wij zullen altijd aan je denken. Geef je Jasper* een dikke knuffel van ons als je hem ziet ? Heel veel liefs Coen,Conny en Jasper* - Geschreven door
- Conny mama van Jasper* op 3 september 2003 om 09:21 AM
- Eigen website
- http://www.sterrekindjejasper.nl
- Bericht
- lieve pappa en mamma, bvroertje en zusje van Rens
Hoe is het met jullie? Wat een mooie site voor Rens hebben jullie. Rens is vast enorm trots op jullie. Ik ben de mamma van Yara*, ik weet dat het voor jullie in deze dagen ook weer extra moeilijk moet zijn nu het alweer bijna een jaar geleden is dat jullie prachtige mannetje van jullie vandaan gevlogen is. Ik wens jullie dan ook heel veel sterkte toe en wie weet komen we elkaar nog eens tegen op het grafje van onze engeltjes. Lieve groeten van cindy. - Geschreven door
- cindy op 1 september 2003 om 9:36 PM
- Bericht
- Lieverds,
Wat is het een mooie site geworden voor jullie prachtige ventje. Rens is trots op jullie.
Weet dat ik altijd in gedachten bij jullie ben.
Vlinderkusje voor Rens
Daisy
mama van Dimitri* en Dominique - Geschreven door
- Daisy op 31 augustus 2003 om 10:35 PM
- Eigen website
- http://members.lycos.nl/dimitrikoole
Ga naar pagina
1 Berichtjes van op/voor 21 januari 2010 2Berichtjes van op/voor 7 september 2004 3Berichtjes van op/voor 3 april 2004 4


