MadeliefjeMadeliefjeMadeliefje

Welkom in het gastenboek van Kevin


Hieronder staan de berichten 13 tot en met 1 van de 63 berichten.
Schrijf een berichtje voor Kevin


Bericht
Ik vind het jammer dat ik nooit je tante heb mogen zijn.
Maar je zal altijd bij Ome Gerrit zijn. We missen je.
Liefs Arrienne
Geschreven door
Arri�nne op 9 februari 2001 om 10:37 PMe-mailadres

Bericht
Lieve Kevin,

Wat heeft mama een mooie pagina vboor jouw gemaakt. Je kunt
wel zien dat ze trots op je is.
Ik ken je mama van LE10 en weet dat ze het moeilijk heeft.
Maar ik geef jouw en je mama een dikke knuffel.
Kevin je bent een kanjer.
Geschreven door
Angelique op 2 februari 2001 om 9:05 PMe-mailadres

Bericht
hallo kevin
wat een heerlijk kereltje was je en dan zomaar zonder reden
weg uit deze wereld mama heel veel sterkte
Geschreven door
monique smit op 26 januari 2001 om 7:44 PMe-mailadres

Bericht
jij was veel te kort kimberley haar vriendje
wij missen je ook nog steeds heel erg.
maar ik ben blij dat wij jou hebben gekend
je was een lief manneke.
Geschreven door
ilse op 21 januari 2001 om 11:10 PMe-mailadres

Bericht
Hoi klein apie,

Ik ben de mama van Daisy*, jij kent mij niet, maar ik weet
zeker dat je met mij moppie aan het spelen bent!
Heb het goed samen en met alle andere engeltjes.

Dikke knuf van mij.
Geschreven door
Sas op 16 januari 2001 om 11:59 PMe-mailadres
Eigen website
http://www.lieve-engeltjes.nl/engeltje/DaisyS

Bericht
Lieve Kevin
Wat ben je toch een prachtig ventje
Jammer dat ik je nooit heb mogen kennen denk dat we het
vast wel met elkaar hadden kunnen vinden
Nu ben jij helaas een kleine engel
maar we zullen je nooit vergeten iedere week brand er wel
een dag een mooi kaarsje voor jou
Liefs en een dikke knuff Tante Catootje ;-)) -xxxxxxx-
Geschreven door
Liesbeth Sarton op 13 januari 2001 om 00:19 AMe-mailadres
Eigen website
http://homepage.altavista.com/Liessa_Sarton/voorstellen.html

Bericht
de mooiste bloemen worden het eerst geplukt

dag mannetje
Geschreven door
danielle op 10 januari 2001 om 11:09 PMe-mailadres
Eigen website
http://www.lieve-engeltjes.nl/engeltje/QuincyM/index.html

Bericht
Lieve Kevin,
Jerry mijn oudste zoontje is op dezelfde dag geboren als
jij. Gelukkig is hij nog wel bij mij en als ik zie wat een
heerlijk mannetje hij is voel ik mee met je mammie dat jij
nu niet meer bij haar kan zijn.
Ik hoop voor haar dat ze ooit weer gelukkig kan worden en
je misschien ooit een broertje of zusje zal krijgen die
haar net zoveel vreugde zal geven als jij gedaan zou hebben.
Heel veel liefs en waak goed over je mammie.
Hilde, mammie van Jerry en Joey.
Geschreven door
Hilde op 10 januari 2001 om 00:44 AMe-mailadres

Bericht
Lieve Kevin*
zo Kwetbaar en zo Klein
nu een Engeltje
dit geeft mij Tranen
en doet Ieder Pijn
Waarom Jij niet Zichtbaar
in Ons midden Bent
In Onze Harten &
in Onzichtbaarheid
daar zal je Altijd Zijn

Liefs Daisy,Marcel,Santino&Remigio
Geschreven door
Daisy & Marcel op 9 januari 2001 om 3:28 PMe-mailadres
Eigen website
http://www.lieve-engeltjes.nl/engeltje/RemigioX/index.html

Bericht
Lieve Kevin,

Wat ben je toch een heerlijk mannetje en wat is het toch
wreed dat het leven je is ontnomen.
Weet wel dat je door je mama nooit vergeten word en dat je
door haar woorden nog steeds in ieders gedachte voortleeft.
Dat en de vechtlust van jou mama...zal jou vast heel trots
maken..dat weet ik zeker.Ik hoop dat ook jij samen met
Thomas en al jullie vriendjes de warmte en liefde voor
jullie kunnen voelen

Rust zacht lieve man ...

Liefs..Caroline,
mama van Laura,Sanne,Thomas*en Bart
Geschreven door
Caroline op 9 januari 2001 om 00:58 AMe-mailadres
Eigen website
http://www.lieve-engeltjes.nl/engeltje/ThomasB/index.html

Bericht
Lief apie ,

Je eigen droomboekje .
Nou kunnen de mensen een berichtje voor je achter laten ..

Lieve Schat mamma houd van je en mist je iedere dag

xxxxxxxxxx
Geschreven door
Mamma op 7 januari 2001 om 11:01 PMe-mailadres

Bericht
lieve kevin
je bent niet meer alleen,
cheyenne zal met je spelen
xxx
Geschreven door
perry, anja en tycho op 7 januari 2001 om 10:34 PMe-mailadres

Bericht
Een heerlijk manneke jouw Kevin
Geschreven door
alwine van Steenis op 29 december 2000 om 7:12 PMe-mailadres

Ga naar pagina
1 Berichtjes van op/voor 4 februari 2010 2Berichtjes van op/voor 20 augustus 2002 3

Ga naar pagina
1 Berichtjes van op/voor 4 februari 2010 2Berichtjes van op/voor 20 augustus 2002 3

Schrijf een berichtje voor Kevin

Ga naar het verhaal van Kevin