KievitsbloemKievitsbloemKievitsbloem

Welkom in het gastenboek van Caithlin


Hieronder staan de berichten 34 tot en met 10 van de 84 berichten.
Schrijf een berichtje voor Caithlin


Bericht
Lieve Bolle,
Precies een jaar geleden was je nog bij ons, ons allereerste en laatste oud en nieuw met elkaar. Wat waren we toen nog gelukkig, kon ik de tijd maar terug draaien en voor altijd daar blijven stil staan.
Ik moet dit jaar sluiten, iets wat ik helemaal niet wil. Het lijkt alsof we 2002 defintief afsluiten, maar dat is niet zo hoor lief klein meisje... 2002 zal ik voor altijd blijven koesteren
Geschreven door
mama op 31 december 2002 om 9:31 PMe-mailadres

Bericht
Dag mooimeisje,
wat een verdriet dat jij niet bij mamma en pappa mocht blijven. Zo oneerlijk! Ik kijk naar jouw foto's en glimlach, jouw gezichtje is een en al geluk en vrolijkheid. Uit elk woordje op jouw prachtige pagina voel ik de liefde en gemis van jouw mamma en pappa. Maar ik weet zeker dat er een dag komt dat ze weer bij jou kunnen zijn en je weer knuffelen en kussen. Laat af en toe weten dat je nog bij ze bent.
En wil jij een engelenzoen aan jouw engelenvriendje Yuri* geven van zijn mamma? Ik hoop dat ik mag ontmoeten als ik mijn wolkje ga opzoeken.
Geschreven door
Tanja Apeldoorn EVG1 op 30 november 2002 om 9:08 PMe-mailadres
Eigen website
http://www.lieve-engeltjes.nl/engeltje/YuriA

Bericht
Lieve Caithlin en ouders,

Voor jullie een versje waar ik zelf veel uit kan halen. Ik hoop dat het jullie tot troost zal zijn.

Ik ga slapen ik ben moe
Sluit mijn beide oogjes toe
here houdt ook deze nacht
over dit lief meisje trouw de wacht, amen.
Geschreven door
Mariska op 21 november 2002 om 7:55 PMe-mailadres

Bericht
Lieve Caithlin,
Wat een kanjer ben je toch.
Zo met je zonnehoed op je bole toet.
Ongelofelijk dat jij zomaar weggevlogen bent.

Lieve Marco en Jean,
Heel veel sterkte gewenst.
De dalen zijn diep.
Pas als je onderin bent, gaat de weg weer omhoog.
Liefs, Adolf Beekhof, Vader van Daphne*
Geschreven door
Adolf Beekhof op 12 november 2002 om 10:37 PMe-mailadres

Bericht
Hallo lieve Caithlin,

Ben zomaar in jouw "boek" terecht gekomen een mooie site die mama en papa voor jou hebben gemaakt!
Wat een knappe meid ben jij, schitter maar als een mooie ster en geef mama en papa maar heel veel kracht want wat zullen ze jou missen!
Dag lieve Caithlin, gelukkig ben je daar niet alleen met zoveel andere lieve sterrekindjes om je heen.

Mama van Rico Jordy en *Renzo
Geschreven door
Bianca op 12 november 2002 om 9:17 PMe-mailadres

Bericht
o wat een mooi meisje is caithlin zeg
vreselijk dat er iets als wiegendood bestaat
ik wens uw alle kracht om het verlies van uw meisje te verwerken
ze speelt nu vast met de andere engeltjes in de hemel
Geschreven door
een mamma op 22 oktober 2002 om 11:36 AMe-mailadres

Bericht
Lieve Bolle,
Vandaag precies en jaar geleden ben jij in ons leven gekomen... 6 maanden geleden hebben wij je moeten gaan... Zo oneerlijk...
Ik hoop dat je ondanks het feit dat wij niet fysiek bij je hebben kunnen zijn, toch een fijne dag hebt gehad met al die engelen vriendjes en vriendinnetjes daarboven!
Ik weet het zeker! Je bent een lieve meid om van te houden!
Dag lieve bolle...tot snel...
Geschreven door
mama op 11 oktober 2002 om 9:29 PMe-mailadres

Bericht
Beste Marco en Jean,

We kennen elkaar niet maar ik las jullie verhaal. 11 oktober komt nu ook dichterbij en ik wil jullie hierbij heel veel sterkte wensen...
Geschreven door
Johanneke op 8 oktober 2002 om 7:11 PMe-mailadres

Bericht
dag lieve jean en marco

jullie hebben er een prachtige pagina van gemaakt. heel goed dat je dit gedaan hebt, het zal jullie veel troost geven om alle berichtjes telkens weer van bekenden en onbekenden te lezen, berichtjes vol bewondering en aanmoediging, vol medeleven, soms verwarring maar altijd met een gevoel van nabijheid en het besef dat jullie er
niet alleen voor staan. jullie caithlin is een beeldschoon meisje, wat heerlijk dat ze toch in jullie leven is gekomen en jullie toch al die maanden van plezier en bewondering heeft gegeven. ik hoop dat we haar binnenkort ook bij onze Lois mogen plaatsen (stuur je nog een fotootje door?)...want zeg nou zelf...die mooie meisjes wil je toch eindeloos laten bewonderen, laten zien aan iedereen die het maar wil.....kanjers om nooit meer te vergeten en voor altijd je hart en je leven te vervullen met een gevoel van melancholie maar ook met een schoonheid die zijn weerga niet kent....

een omhelzing,
monique, mams van **boubou
Geschreven door
monique lindeboom op 26 september 2002 om 5:02 PMe-mailadres
Eigen website
http://members.ams.chello.nl/f.c.berkvens/boubou.htm

Bericht
Lieve Jean en Marco-

Sterkte met het verlies van jullie prachtige dochter Caithlin. Echt een meisje om trots op te zijn.

Ik wens jullie veel zonneschijn toe voor de toekomst.

Liefs Anneke
Geschreven door
Anneke op 24 september 2002 om 5:47 PMe-mailadres

Bericht
Waarom???? Dat blijven jullie je waarschijnlijk ook steeds maar afvragen. Helaas hebben wij ook met het verschijnsel wiegedood te maken gehad: ons lieve zoontje Thijs is onlangs overleden, 20 weken oud. Het ene moment lag hij nog in de box te slapen en het volgende moment lag hij op zijn buik..... blauw aangelopen, gevonden door papa. Reanimatie mocht niet meer baten en ook de vele uren in het kinderziekenhuis in Rotterdam niet. Wij willen ook een site hiervan gaan maken. HOe gaat het nu met jullie? Zo'n mooi verhaal van zo'n sterke meid..... HOe kan dat nou???? Ik wnes jullie heel veel sterkte met dit verlies en het verwerkn (kan dat???) van dit verdriet. Misschien treffen wij elkaar bij de lotgenotendag in november van de ouders van wiegedoodkinderen? Nogmaals veel sterkte!
Geschreven door
Silvia in 't Veld op 21 september 2002 om 1:57 PMe-mailadres

Bericht
Wat lief Jean!!
Nee echt schattig gewoon!!
Dit was echt een kleine bolle hoor! Hahahahaha
Nou veel strekte jij en marco! Okey kussies! doeidoei
Geschreven door
Sosha op 12 september 2002 om 7:50 PMe-mailadres

Bericht
Ik vind het ook erg, maar zoms gebueren dinging the wij niet will gebueren. Ik geef jullie heel veel sterktest!! I hou van jullie!! Doei Doei!!!!
Geschreven door
Fair Ella Swauncy op 11 september 2002 om 02:37 AMe-mailadres
Eigen website
http://www.kinderlines.nl/homepages/fair_coolgirl.html

Bericht
Lieve Jean en Marco,
Jean,je hebt er een prachtige pagina van gemaakt....moeilijk ook om jou verhaal te lezen...ik zou je zo graag willen troosten,zeggen dat het goed komt..maar het komt niet goed,net als Isa komt ook jullie kleine Bolle niet meer terug en zal er altijd verdriet zijn,en koester je elke herinnering elke seconde van de dag..bang om te vergeten.Tijd gaat een grote vijand worden..je kunt niets meer terug draaien en ongemerkt merk je dat het gewoon door is gegaan..weer iets waar je dus geen invloed op hebt..machteloos...
Ik hoop dat je mij terug mailt en anders zien we elkaar bij de meisjes.....
Liefs,Apasra
Geschreven door
Apasra op 7 september 2002 om 9:04 PMe-mailadres

Bericht
Lieve Jean en Marco,
Wat een mooie site voor jullie mooie meid.
De herkenning in jullie verhaal is o zo groot. Ook Milan* is overleden aan wiegendood. Ons mooie, lieve manneke en jullie mooie, lieve meid zijn nu samen....ergens....
Zij kijken vast toe hoe wij elkaar op LE 15 hebben leren kennen.
Liefs Jos?, mama van Branco, Milan* en Damir.
Geschreven door
Jos? op 6 september 2002 om 3:24 PMe-mailadres

Bericht
Lieve Jean en Marco

Het is niet te begrijpen dat jullie mooie , lieve Caithlin er zomaar niet meer is .Je wil zo graag een antwoord op de vraag WAAROM??, maar dat krijgen we geen van allen.
Jullie hebben een mooie site gemaakt voor jullie meisje. Een dochter om trots op te zijn. Liefs Stanneke
Geschreven door
Stanneke op 5 september 2002 om 10:51 PMe-mailadres

Bericht
wat een mooi verhaal jean.
Ik ben er stil van.
Herken er veel in.
helaas, want ook mijn dochter is overleden aan wiegedood zoals je weet.
Wat is jullie meisje een mooi meisje zeg
Nicole
Geschreven door
Nicolevandenbrom op 5 september 2002 om 7:18 PMe-mailadres

Bericht
Lieve Jean en Marco,

Wat is ze toch mooi h? die kleine Caith. Ik heb haar helaas maar ??n keertje in het echt mogen bewonderen, maar ik denk heel erg veel aan haar. Ze heeft een heel speciaal plekje in mijn hart gekregen. Jean en Marco ik weet zeker dat ze heel dicht bij jullie in de buurt is. Samen met alle andere engeltjes.

Lieve Caith,

Heb je mijn vlindertje gezien? Een lief roze vlindertje heb ik bij je neergelegd. Een vlindertje die altijd van je zal blijven houden. Ze zal altijd bij je blijven en goed voor je zorgen. Lieve Caith, ik hoop dat telkens als je dit vlindertje ziet, je nog eens aan mij zult denken.
Dikke knuffel,
Linda ( je peettante)
Geschreven door
Linda op 5 september 2002 om 1:54 PMe-mailadres

Bericht
Lieve Caithlin

Jouw papa en mama hebben ook een mooie pagina voor je gemaakt zodat je onder ons toch nog voort kan leven.
Ook ons mopke Xavi?nne* is net als jij veel te vroeg van ons weggegaan (wiegedood) Net als jij was ze altijd veel te vroeg met dingen proberen. Wij wensen jouw papa en mama veel sterkte met het omgaan van jouw verlies.

Edwin, Natasja, Yo?l, Xavi?nne* en ??
Geschreven door
Natasja Baay op 5 september 2002 om 09:26 AMe-mailadres
Eigen website
http://www.lieve-engeltjes.nl/engeltje/XavienneB/index.html

Bericht
Lieve Caithlin,

Elke dag denk ik aan jou.Soms met verdriet maar ook met een lach. Een lach omdat ik weet dat jij nu geniet, van boven naar beneden kijkt en ons nu ziet. Ooit komt de dag dat jij ons opwacht.Ik kan niet wachten tot die dag, dat ik jou eindelijk een dikke knuffel kan geven. Lieve Caithlin rust zacht en geef ook de andere die zijn heen gegaan een knuffel en een lach.
Knuffels Shiva
Geschreven door
Shiva op 4 september 2002 om 9:08 PMe-mailadres

Bericht
Lieve Caithlin, ookal een slachtoffer van wiegedood, een ongrijpbare iets, maar wel een heel ingrijpelijk gebeuren, zo van de ene dag op de andere dag ben je er niet meer, ook ons is het overkomen, onze kleine Laura vloog na 18 maanden zo maar weg, ik wens je papa en mama heel veel sterkte voor nu en in de toekomst.
Geschreven door
Ella Wieringa op 4 september 2002 om 2:48 PMe-mailadres
Eigen website
http://www.lieve-engeltjes.nl/engel/LauraW/index.html

Bericht
Lieve jean en Marco,

Wat hebben jullie een mooie pagina voor jullie dochter
gemaakt.Ik hoop dat ik voor onze Scott ook nog eens zo'n mooie pagina ga maken.Jean ik spreek je gauw weer.
Geschreven door
Linda de Rover op 4 september 2002 om 08:40 AMe-mailadres

Bericht
Lieve Jean en Marco,

Een mooie pagina voor een geweldige meid, die veel te kort bij jullie mocht blijven...

Geschreven door
Ronald op 4 september 2002 om 00:04 AMe-mailadres
Eigen website
http://www.lieve-engeltjes.nl/engeltje/JorisV

Bericht
Lieve Marco en Jean,

Ik wil jullie laten weten dat ik jullie kleine engeltje, Bolle, een prachtig meisje vind. het is gewoon onbegrijpelijk dat zo'n mooi kindje wordt afgenomen. Ik wens jullie heel veel sterkte en kracht toe om dit zware verlies te dragen. Heel veel geluk voor de toekomst.

Lieve groetjes van Dani?lle, trotse mamma van Taro*
Geschreven door
Dani?lle LE16 op 3 september 2002 om 11:21 PMe-mailadres
Eigen website
http://www.lieve-engeltjes.nl/engeltje/TaroH/index.html

Bericht
Hoi lieve holle bolle

Een hele dikke knuffel en een dikke zoen!!

Geschreven door
Gwen Veira op 3 september 2002 om 10:30 PMe-mailadres

Ga naar pagina
1 Berichtjes van op/voor 29 januari 2007 2Berichtjes van op/voor 1 april 2003 3 4Berichtjes van op/voor 3 september 2002