KievitsbloemKievitsbloemKievitsbloem

Welkom in het gastenboek van Caithlin


Hieronder staan de berichten 9 tot en met 1 van de 84 berichten.
Schrijf een berichtje voor Caithlin


Bericht
Lieve Caithlin,

Ik kende jou alleen van foto's, en van verhalen van je mama.Het was allemaal zo herkenbaar, het ging gelijk op. Ik heb je nooit kunnen aanraken of knuffelen. En dat had ik zo graag gedaan. Ik heb je de laatste eer bewezen, maar ik had zo graag gehad, dat het anders was gegaan...

Dag lieve Caithlin, ik zal je nooit vergeten, een speciaal plekje in mijn hart....
Geschreven door
Anouk op 3 september 2002 om 10:15 PMe-mailadres

Bericht
Lieve Caithlin,

Hoe is het daarboven bij de engeltjes?
Kijk je wel eens naar beneden naar andere bengeltjes?
Zijn er ook oudere engeltjes die op je passen?
En samen met je jouw vleugeltjes wassen?
Zodat het hier een beetje regent op aarde,
Zo krijgt een regendag voor mij meer waarde...

Hele dikke kus,

Pilar

Geschreven door
Pilar op 3 september 2002 om 10:09 PMe-mailadres

Bericht
Lieve Caithlin,

Wat ben je toch een prachtmeid. Nooit vergeten hoe trots je pap en mam op je zijn!
Geef je Iwan een kusje van me?

Liefs van Tanja, mamma van Iwan
Geschreven door
Tanja op 3 september 2002 om 10:31 AMe-mailadres

Bericht
Lieve Caithlin

Ik mail samen met jou mama over jou en onze engeltjes en het verdiet wat dat met zich meebrengt.

Lieve Jean

Ik heb met veel herkenning je verhaal over het veel te korte leventje van Caithlin* gelezen.
Ik denk dat onze engeltjes nu met elkaar spelen.
Wat een mooie foto's van jullie lieve meisje.

Liefs Lies Bax.*
Geschreven door
Lies Bax. op 3 september 2002 om 10:09 AMe-mailadres

Bericht
Lieve Jean en Marco,
Zo onbegrijpelijk dat julie mooie meis er niet meer is!!
Wat een prachtig verhaal hebben jullie gemaakt, heel erg ontroerend! Hoe Caithlin vanaf het kussen zo recht naar je kijkt, echt heel erg emotioneel! Hoe moeten jullie het ooit een plekje kunnen geven, zo onbegrijpelijk dat zo'n kerngezond perfekt meisje opeens weggevlogen is!!!
Alle sterkte van de wereld voor jullie met de kleine Caithlin om jullie heen!!!
Geschreven door
Gonny Beekhof op 2 september 2002 om 11:09 PMe-mailadres

Bericht
Hoi Caithlin.
Wat ben jij een mooi meisje. Ik verheug me erop om je te zien als ik ook naar de hemel vlieg. Tot dan. Doe de groeten aan Opa Joopie voor me.

-XXX- van je nicht Rachel.
Geschreven door
Rachel Swauncy op 2 september 2002 om 10:54 PMe-mailadres

Bericht
Lieve Marco en Jean,
Wat een prachtig meisje echt om op te vreten.
Je hebt gelijk dat je elkaar ooit weer tegenkom zo denken wij daar ook over na het verlies van Mark*.
Ooit zijn we weer samen.
Een troost is dat jullie meisje niet alleen is en omringd wordt door meerdere engeltjes.
Veel liefs en kracht vvor de toekomst
Monique,Marco en Kim Mark*
Geschreven door
monique op 2 september 2002 om 8:10 PMe-mailadres

Bericht
Lieve Caithlin,

Wat ben je toch een mooi meisje! Waarom mocht je net als onze Rom?e niet hier blijven? Ik hoop dat jullie samen veel plezier hebben. Wil je Rom?e de groetjes doen en een dikke knuffel van haar papa en mama.

Liefs van de papa en mama van Rom?e*
Geschreven door
Petra en Marco op 2 september 2002 om 8:06 PMe-mailadres

Bericht
Lieve Bolle,
Wat mooi is je site geworden he? denk elke seconde aan je! ik mis je heel erg en we zullen snel weer samen zijn!
Geschreven door
mama op 2 september 2002 om 6:21 PMe-mailadres

Ga naar pagina
1 Berichtjes van op/voor 29 januari 2007 2Berichtjes van op/voor 1 april 2003 3Berichtjes van op/voor 31 december 2002 4