Welkom in het gastenboek van Jasmijn
Hieronder staan de berichten 539 tot en met 515 van de 689 berichten.
Schrijf een berichtje voor Jasmijn
- Bericht
- Hallo,wat een erg verhaal,maar ik kan mer er zelf ook in terug vinden ,ik heb nu 4 jaar geleden mijn dochter Romy op precies de zelfde reden verloren en begrijp dus ook de pijn en verdriet die jullie hiervan hebben Romy werd op een maandagochtend ziek en er werd in eerste instantie een oorontsteking geconstateerd,maar dat was alleen maar het begin en om 6:00 uur s,morgens is zij overleden Romy is 18 maanden geworden.Ik wens jullie dus ook heel veel sterkte toe Veel liefs Brenda huizer-diederik
- Geschreven door
- Brenda Huizer-Diederik op 3 oktober 2005 om 5:47 PM
- Bericht
- Lieve Wilfred en Marjolein,
afgelopen woensdag had Jasmijn 7 jaar moeten worden. Natuurlijk zijn wij dit niet vergeten, maar door ziekte is het er niet van gekomen eerder te schrijven. Onze Laura had ook 7 moeten worden in juli, en zoals je al schrijft Marjolein, de pijn blijft even schrijnend. Ze had een feestje moeten geven en cadeautjes moeten uitpakken.
Natuurlijk heb ik ook de uitzending van Char gezien. Ik vond het erg fijn om jullie eens "echt" te zien en tegelijkertijd erg ontroerend. Vooral toen Wilfred vertelde over die avond dat Jasmijn zo ziek was en dat hij pas zag wat er aan de hand was toen hij het licht aandeed. Daar zijn geen woorden voor. Het was ook niet echt bevorderlijk voor mijn nachtrust om de uitzending nog te zien voor het slapengaan, het brengt ook weer veel van je eigen verdriet terug. Maar ik heb de uitzending opgenomen om te bewaren, zo kan ik het altijd nog eens terugkijken.
Heel veel moed en kracht voor jullie allemaal en fijn om te weten toch dat jullie meisje nog in jullie nabijheid verblijft!
Een dikke zoen van Leon,Alexandra,*Laura en Lars Voncken - Geschreven door
- Alexandra Voncken op 1 oktober 2005 om 3:58 PM
- Eigen website
- http://www.lauravoncken.nl
- Bericht
- Jasmijn, een prinsesje om nooit te vergeten.
Wij zullen dat ook nooit doen, jou vergeten.
Een super kus van ons - Geschreven door
- Hetty mama van Demi* en Britney op 30 september 2005 om 5:55 PM
- Bericht
- Een kusje voor je verjaardag!
- Geschreven door
- Ellemijn op 30 september 2005 om 5:48 PM
- Bericht
- Hoi lieve Jas !
Vandaag is je verjaardag, 7 jaar zou je zijn geworden. Wat was het een trieste dag... het klopt gewoon niet. Sta ik daar met mijn Diddle-doosje dat ik je zo graag zelf wil geven. Ik voelde me zo machteloos en verdrietig. Nu ik weer beelden van je heb gezien, moet ik nog veel meer aan je denken.. zo was je.. zo deed je... kom toch terug.
Ik hoop dat je in de hemel een roze wolkentaart hebt gekregen met 7 sterretjes erop.
Heb je gezien dat iedereen je plekje kwam bezoeken vandaag?
Het ziet er prachtig uit, met al die roze kaarsjes, kadootjes, bloemen en kaarten.
Ik weet niet meer wat ik moet zeggen, Jas... we missen je. Fijn om via Char te horen dat je veel bij papa, mama, Juul en Thijsje in de buurt bent.. ze missen je zo vreselijk ! Dag lief meisje... Dikke knuffel van Stefaniet.
Veel sterkte voor papa, mama, Juul en Thijs. xxxxx
- Geschreven door
- Stefanie op 29 september 2005 om 08:35 AM
- Bericht
- Hoi lieve Jas !
Vandaag is je verjaardag, 7 jaar zou je zijn geworden. Wat was het een trieste dag... het klopt gewoon niet. Sta ik daar met mijn Diddle-doosje dat ik je zo graag zelf wil geven. Ik voelde me zo machteloos en verdrietig. Nu ik weer beelden van je heb gezien, moet ik nog veel meer aan je denken.. zo was je.. zo deed je... kom toch terug.
Ik hoop dat je in de hemel een roze wolkentaart hebt gekregen met 7 sterretjes erop.
Heb je gezien dat iedereen je plekje kwam bezoeken vandaag?
Het ziet er prachtig uit, met al die roze kaarsjes, kadootjes, bloemen en kaarten.
Ik weet niet meer wat ik moet zeggen, Jas... we missen je. Fijn om via Char te horen dat je veel bij papa, mama, Juul en Thijsje in de buurt bent.. ze missen je zo vreselijk ! Dag lief meisje... Dikke knuffel van Stefaniet.
Veel sterkte voor papa, mama, Juul en Thijs. xxxxx - Geschreven door
- Stefanie op 28 september 2005 om 9:55 PM
- Bericht
- Lieve Jasmijn....
vandaag je geboorte dag en verjaardag ....je had 7 jaar moeten worden.....
Wat moet ik zeggen ? je bent er niet meer.....een vreselijk gemis voor al de mensen die jou lief hebben .....
Je bent zo een mooi meisje.....zo bijzonder......
Lieve Jasmijn ....ik heb voor jou vandaag een kaarsje gebrand, om in gedachten bij jou te zijn....
Ik hoop waar je ook bent, dat je gelukkig bent.....
Dag lief prinsesje .....
Papa en mama van jasmijn....
De geboortedag en verjaardag van jullie dochter Jasmijn....wat een moeilijke en beladen dag weer ....
Ik heb weer de tranen over mijn wangen lopen.....het blijft vreselijk dit....het gemis van jullie prinsesje
Ik hoop dat jullie deze dag zonder jullie prachtige dochter doorkomen.....ik heb ontzettend veel respect voor jullie.....
Sterkte....
gisou - Geschreven door
- Gisou op 28 september 2005 om 9:00 PM
- Bericht
- Dag lief Jasje
Vandaag jouw verjaardag. We hebben ballonnen opgelaten, taartjes gegeten en jouw plekje stond helemaal vol met kaarten, bloemen, kaarsjes en cadeautjes. Maar wat doet het ongelooflijk veel pijn. Vandaag had je op school moeten trakteren, een feestje moeten hebben met al je vriendjes en vriendinnen.En heel veel cadeautjes moeten krijgen waar je gewoon mee kon spelen. De derde verjaardag zonder jou...de pijn wordt niet minder, blijft snijdend. Dat kan ook niet, daarvoor houden we teveel van je. Thijs vond het prachtig om een ballon op te laten. Ook geeft hij jouw foto altijd kusjes. Ongelooflijk, jullie hebben elkaar in dit leven nooit ontmoet maar zijn zo sterk met elkaar verbonden. Julia heeft op school een mooie tekening voor je gemaakt. Ze zingt tegenwoordig een liedje; " Hoog in de wolken woont Jasmijntje". Het is zo'n lekker ding.
Nou meis, 7 jaar geleden zat je nog in de buik. Om 23.39 werd je geboren. Zo mooi, zo gaaf, zo teer. De gelukkigste papa en mama van de wereld...Ik bedank je met heel mijn hart voor 4 1/2 geweldige jaren...
Dag lieffie, de dikste kus van mama. - Geschreven door
- mama op 28 september 2005 om 8:02 PM
- Bericht
- Lieve Jasmijn.
Vandaag zou je zeven jaar oud geworden zijn.
Wat vreselijk jammer dat je vandaag niet je feestje viert.
Ik wens je ouders en je broertje en zusje heel veel sterkte vandaag en alle andere dagen.
Dikke zoen! - Geschreven door
- Cindy op 28 september 2005 om 5:42 PM
- Bericht
- Voor Jasmijn
Op een wolkje o zo hoog
Zit je lekker zacht
Kijk je naar de regenboog
De maan die naar je lacht
Sterretjes blinken om je heen
De zon verwarnt je huid
Je bent daarboven niet alleen
Je bent ons vast vooruit
Lieve Jasmijn, we hopen dat dit zo is,
dat jij het goed hebt. Maar je word zo gemist...
Dag mooi prinsesje,
blaaskusjes van Brigitte, Adrie,
Leon* en Aron.
- Geschreven door
- Brigitte op 28 september 2005 om 12:20 PM
- Eigen website
- http://www.lieve-engeltjes.nl/engeltje/LeonK
- Bericht
- Voor Jasmijn
Op een wolkje o zo hoog
Zit je lekker zacht
Kijk je naar de regenboog
De maan die naar je lacht
Sterretjes blinken om je heen
De zon verwarnt je huid
Je bent daarboven niet alleen
Je bent ons vast vooruit
Lieve Jasmijn, we hopen dat dit zo is,
dat jij het goed hebt. Maar je word zo gemist...
Dag mooi prinsesje,
blaaskusjes van Brigitte, Adrie,
Leon* en Aron.
- Geschreven door
- Brigitte op 28 september 2005 om 11:14 AM
- Eigen website
- http://www.lieve-engeltjes.nl/engeltje/LeonK
- Bericht
- Lieve Jasmijn!
Vandaag jouw verjaardag. 7 Jaar geleden maakte jij jouw papa en mama supergelukkig! Helaas heeft het maar 4,5 jaar mogen duren. In ieders gedachte ben jij vandaag wel gewoon een meisje van 7 jaar geworden.
28 September....jouw dag Jasmijn! Een dag met een gouden randje.
Liefs Beaudine - Geschreven door
- Beaudine op 28 september 2005 om 10:19 AM
- Bericht
- Lieve Jasmijn
Vandaag de dag dat jij 7 jaar geleden werd geboren.
Een zonnestraaltje voor je ouders en voor allen die
je dierbaar zijn.
Daar.......
waar de zon brandt in de zee
Daar.......
dansen de engelen hand in hand
Liefs en een vlinderkus van de sterren,
R�gie mama van Famke*
- Geschreven door
- R�gie op 28 september 2005 om 09:55 AM
- Eigen website
- http://www.lieve-engeltjes.nl/engeltje/FamkeM
- Bericht
- Lieve Jasmijn*
De hemel is bezaait met gouden sterren
die blinken in het schijnsel van de maan
maar het allermooiste van die vele sterren
zien wij voor altijd in jou ogen staan.
Lieve Jasmijn* wij denken vandaag aan jou.
Heel veel dikke knuffels en kusjes.
- Geschreven door
- Erwin, Hetty, Demi* en Britney op 28 september 2005 om 09:04 AM
- Bericht
- Lieve Jasmijn
Ik vind het heel jammer dat we jou verjaardag niet samen kunnen vieren.Dus daarom brengen we jou straks een kadootje.
Dikke kus marc XXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXX - Geschreven door
- Marc op 28 september 2005 om 07:37 AM
- Bericht
- Lieve mensen,
Ik wens jullie morgen veel sterkte toe en hoop dat het toch ook, ondanks het verdriet, een beetje een mooie dag wordt, samen met familie, vrienden en kennissen. Ik denk aan jullie. - Geschreven door
- margriet op 27 september 2005 om 11:10 PM
- Bericht
- Een dikke kus voor je JasmijnX
- Geschreven door
- joy op 27 september 2005 om 9:43 PM
- Bericht
- Dag lieverdje...de dag voor jouw verjaardag. Pff, zo moeilijk, het doet zoveel pijn. Het klopt niet, dat zal het ook nooit meer doen.7 jaar...
Wat schrijft iedereen toch lieve woorden over/voor jou, dat doet ons veel, dat geeft kracht.
Dag lieffie, dikke kus van mama - Geschreven door
- mama op 27 september 2005 om 3:59 PM
- Bericht
- Lieve Jasmijn,
Het was moeilijk jou te zien bij CHAR.
Ik kreeg er een brok van in mijn keel
Je bent nu niet hier, maar aan de andere kant toch weer wel.Je bent in onze harten, in onze gedachten en onze herinneringen.
Ik ga morgen weer naar jouw plekje en leg er een bloemstukje neer. Deze keer is er geen gedichtje bij. Wel een kort fantasie verhaaltje van Pamela.
Je weet inmiddels wel dat ik vaker kom bij jouw plekje om voor jou een kaarsje aan te steken.
We missen jou allemaal. We zullen jou nooit vergeten.
Voor Marjolein, Wilfred, Julia, Thijs en verdere familie vrienden en bekenden heel veel sterkte voor morgen en voor altijd.
- Geschreven door
- Marian, op 27 september 2005 om 1:23 PM
- Bericht
- Lieve Jasmijn,
Wat was het onwerkelijk om jou bij Char op de televisie te zien bewegen, net alsof alles slechts een nachtmerrie was en je er elk moment gewoon weer was net alsof je nooit was weggeweest.
Ik hoop dat het papa en mama goed heeft gedaan wat van je te horen want ze missen je zo erg!
Jas, ik kan er niks aan doen, maar ik blijf het oneerlijk vinden dat jij nooit oud hebt mogen worden. Waarom? Waarom mogen jij en iedereen die je lief heeft woensdag jouw verjaardag niet vieren? Als je maar niet vergeet lieve meis dat heel veel mensen die dag nog meer aan je zullen denken dan normaal.....
Liefs,
Claudia, Eric en Tim - Geschreven door
- Claudia op 26 september 2005 om 8:37 PM
- Bericht
- Lieve mensen,
Gisteren Char kunnen kijken omdat ik die avond moest werken. Edward, mijn man heeft het programma opgenomen. Met tranen in mijn ogen gekeken. Wat fijn om jullie nu eens in levende lijve te zien. Char is een fantastisch mens.Een vriendin en ik gaan 28 september naar haar toe in Amsterdam. Helaas niet zo als jullie een heel persoonlijk gesprek maar gewoon in de zaal. Maar toch vind ik het heel bijzonder. Het leip storm met de kaartverkoop.
Ik hoop dat jullie troost kunnen vinden in haar woorden....
Heel veel liefs,
Yvonne(moeder van Merlijn*)
www.merlijnmackenzie.nl - Geschreven door
- yvonne op 25 september 2005 om 8:16 PM
- Eigen website
- http://www.merlijnmackenzie.nl
- Bericht
- Lieve ouders, broer en zus van Jasmijn,
Afgelopen donderdag de uitzending van CHAR gezien
en herkende dat prachtige gezichtje direct!!!!!
Ben nl. een week eerder op deze site gewezen door een vriendin van mij.
Ik wil jullie heel erg veel sterkte, maar ook veel geluk toewensen voor de toekomst. Ik hoop dat jullie zijn gesterkt door datgene wat CHAR te vertellen had.
Veel liefs Hanneke.(moeder van Jill,3 jaar) - Geschreven door
- Hanneke de Ridder op 24 september 2005 om 8:03 PM
- Bericht
- Kennen doe ik jullie niet maar ik heb net als zo velen naar de uitzending van Char gekeken.
Met tranen in mijn ogen en een brok in mijn keel omdat alles mij weer doet denken aan mijn collega brigitte zij is ook haart zoontje verloren aan dezelfde ziekte, jullie kennen haar wel.
E�n ding wil ik zeggen ik wens jullie heel veel sterkte en kracht toe om om te gaan met dit ondraaglijke verlies!
Ik zal ook aan jullie denken!
Veel liefs janet - Geschreven door
- Janet Schoonhoven op 24 september 2005 om 12:44 PM
- Bericht
- gisteren naar char gekeken en herkende meteen jullie prinsesje jasmijn ... vond jullie verhaal hier op deze site al zo ontroerend maar toen ik jullie gisteren zag kon ik alleen nog maar huilen! hoop dat jullie veel steun en kracht kunnen halen uit alles wat char jullie verteld heeft! jasmijn is bij jullie en dat zal ze altijd blijven..
ik wens jullie veel sterkte, kracht en geluk toe..
groetjes - Geschreven door
- lisan op 23 september 2005 om 9:26 PM
- Bericht
- Lieve allemaal,
Gister zag ik de uitzending bij Char! Ik zag de foto van Jasmijn* en wist dat ik haar eerder gezien had op de site van Lieve engeltjes. Hopelijk heeft de reading van Char jullie een beetje steun gegeven. Wetende dat ze Thijs al ontmoet heeft en wetende dat ze jullie soms nog bij jullie is, al is het als engeltje......
liefs,
- Geschreven door
- Karlijn op 23 september 2005 om 7:55 PM
Ga naar pagina
1 Berichtjes van op/voor 2 augustus 2019 2Berichtjes van op/voor 18 april 2007 3Berichtjes van op/voor 19 oktober 2006 4Berichtjes van op/voor 14 juni 2006 5Berichtjes van op/voor 14 april 2006 6Berichtjes van op/voor 11 januari 2006 7 8Berichtjes van op/voor 23 september 2005 9Berichtjes van op/voor 16 september 2005 10Berichtjes van op/voor 4 juli 2005 11Berichtjes van op/voor 23 april 2005 12Berichtjes van op/voor 20 april 2005 13Berichtjes van op/voor 29 maart 2005 14Berichtjes van op/voor 23 februari 2005 15Berichtjes van op/voor 25 december 2004 16Berichtjes van op/voor 17 november 2004 17Berichtjes van op/voor 28 september 2004 18Berichtjes van op/voor 8 juli 2004 19Berichtjes van op/voor 24 mei 2004 20Berichtjes van op/voor 7 mei 2004 21Berichtjes van op/voor 21 april 2004 22Berichtjes van op/voor 19 april 2004 23Berichtjes van op/voor 9 april 2004 24Berichtjes van op/voor 7 maart 2004 25Berichtjes van op/voor 25 januari 2004 26Berichtjes van op/voor 21 december 2003 27Berichtjes van op/voor 14 november 2003 28Berichtjes van op/voor 26 oktober 2003


