Welkom in het gastenboek van Jasmijn
Hieronder staan de berichten 264 tot en met 240 van de 689 berichten.
Schrijf een berichtje voor Jasmijn
- Bericht
- Lieve Jasmijn,
Sorry ik had een foutje gemaakt het was niet tim die met jou mee zou zijn gegaan naar de roodborstjes maar daan die gaat mee.Gisteren hebben de oudste kleuters alvast afscheid genomen van juf tamara in de klas. Heel erg dat je er niet bij kunt zijn. Er is een mooie spiegel gemaakt voor de juf met alle oudste kleuters erop, jij staat er ook op.Het blijft moeilijk dat jij er niet bij bent.Vergeten zullen we je nooit.Dag lieve Jasmijn. - Geschreven door
- marian op 8 juli 2004 om 08:45 AM
- Bericht
- Geschreven door
- marian op 8 juli 2004 om 08:38 AM
- Bericht
- Lieve Jasmijn,
Ik en Pamela zijn gisteren weer bij jouw plekje geweest.
Pamela heeft een werkje en een plastic bloem er neer gelegd.We komen bijna wekelijks bij jouw plekje. We missen jou allemaal heel erg.Pamela is vandaag naar de roodborstjes toe om te kijken hoe het daar gaat . Volgend schooljaar zou jij ook samen met pamela ,marc,jamilla,ruben,tim,laura,phap,jonathan naar de roodborstjes zijn gegaan. Je hoort er gewoon nog bij. Vergeten zullen we je nooit. Heel veel sterkte voor jou,je familie,je vrienden en bekenden. De groetjes van ons en mischien tot de volgende keer. - Geschreven door
- marian op 5 juli 2004 om 11:08 AM
- Bericht
- Hoi lieve Jas
Er gaat geen dag voorbij dat we niet aan je denken of over je praten.We zien steeds meer van jou in juul en Thijs.
Zo blijf je altijd bij ons.
dikke kussen van ons en natuurlijk van marc
xxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxx - Geschreven door
- suus op 3 juli 2004 om 11:59 PM
- Bericht
- wat een vreselijk verhaal
ik geef jullie knuffels en heel veel sterkte
en hoop dat jullie samen nog een mooie fijne toekomst hebben groetjes mar
- Geschreven door
- mamsie op 3 juli 2004 om 00:03 AM
- Bericht
- heel veel sterkte in deze moeilijke tijd van verdriet om
Jasmijn en vreugde om de komst van die prachtige vent
Thijs.een hele dikke knuffel voor Julia en Thijs.
natuurlijk ook voor jullie Marjolein en Wilfred
heeeeel veel sterkte en dikke knuffels. - Geschreven door
- Ans op 2 juli 2004 om 5:06 PM
- Bericht
- Ik moest weer even op de site van Jasmijn kijken vandaag, omdat ik continu aan Jasmijn moest denken. Bij de Kikkers zijn de oudste kleuters een dagje oefenen in de middenbouw en jullie Jasmijn had daar gewoon bij moeten zijn. Ik word er opstandig van als ik daar aan denk. De hele tijd schiet er maar een ding door mijn hoofd; "waarom?" Ik vind het vreselijk dat jullie al die bijzondere en alledaagse dingen niet meer samen met Jasmijn mogen beleven. Heel veel sterkte gewenst!
Liefs,
Claudia, Eric en Tim - Geschreven door
- Lieve Wilfred, Marjolein, Jasmijn, Julia en Thijs op 28 juni 2004 om 09:27 AM
- Bericht
- bij deze wil ik jullie mijn medeleven betuigen. Mijn nichtje was 3 toen ze overleed. De dokter wou niet komen en 3 min. later was ze er niet meer. Bij deze sterkte
- Geschreven door
- sandra op 25 juni 2004 om 7:02 PM
- Bericht
- Ja wat kun je anders doen als huilen als je verhalen als dit leest.
Wat is het leven soms toch hard.
Wat een prachtig meisje.
Wat heerlijk dat jullie zulke mooie herinneringen aan haar hebben.
En ja, ooit kom je elkaar allemaal weer tegen, daar ben ik ook zeker van.
Sterkte en put kracht uit de liefde die je altijd voor haar zult voelen.
- Geschreven door
- Ria op 23 juni 2004 om 09:32 AM
- Bericht
- lieve jasmijn,
nog steeds elke dag dicht bij ons in gedachten. We missen je, denken aan je en houden van je, dag lieverd dikke knuffel van ons - Geschreven door
- bas,froukje op 22 juni 2004 om 10:16 PM
- Bericht
- Zomaar een hart onder de riem van zomaar een moeder.
- Geschreven door
- Christel op 20 juni 2004 om 10:48 PM
- Bericht
- Lieve Wilfred, marjolijn,Jasmijn ,Juultje en Thijs.Eindelijk heb ik eens een keer een kijkje durven nemen op jullie site .Wat is het toch allemaal weer dichtbij.Ondanks alle drukte op dit moment denk ik heel veel aan jullie .hopelijk geeft Jasmijn jullie weer heel veel steun en kracht in deze nieuwe fase na de geboorte van thijs .Ik ben er van overtuigd dat jullie prinsesje dicht bij jullie is .we zien elkaar snel heel veel liefs Guur ,Marcel en Danae
- Geschreven door
- guurtje op 19 juni 2004 om 9:56 PM
- Bericht
- lieve Jasmijn,
We denken elke dag aan je.
kusjes,
Andre en Frans - Geschreven door
- andre en frans op 19 juni 2004 om 11:32 AM
- Bericht
- Hoi lieve Thijs,
Je hebt de liefste ouders van de wereld!
x van Joy
- Geschreven door
- joy op 18 juni 2004 om 9:32 PM
- Bericht
- hey jasmijn ik wil even melden dan we je nooit zullen vergeten we missen je heel erg.
- Geschreven door
- lienemien op 15 juni 2004 om 9:06 PM
- Bericht
- ik vind het heel spijtig van jullie dochter innege deelneming en nog veel geluk in jullie leven
- Geschreven door
- Eline driljeux op 15 juni 2004 om 9:03 PM
- Bericht
- Lieve Jasmijn, We schrijven om te zeggen dat wij jou niet vergeten. Heel veel liefs van Erwin, Hetty, Demi* en Britney
- Geschreven door
- Hetty Toonk op 10 juni 2004 om 2:30 PM
- Bericht
- Dag lieverdje,
Vandaag is Thijsje al een maand oud. Elke dag doet het pijn dat jij dit niet mag meemaken, dat Thijsje jou alleen van foto's en verhalen zal kennen. Zijn kanjer van een grote zus. Hoe oneerlijk. Vertellen over jou doen we nu al tegen hem. Hij lijkt veel op Juul, maar zodra zijn oogjes open gaan, zien we jouw blik. Ik denk dat hij bruine ogen krijgt, papa denkt blauw, het is even afwachten. Juul praat zo vaak over je meisje, al beseft ze nog steeds niet dat jij niet meer terug komt. Ooit komt de dag dat ze dat wel beseft...zoveel pijn, haar grote zus waar ze zo gek op was, die ze in alles nadeed. Onze droom, twee zussen gek op elkaar, hoe kan deze droom zo uit elkaar gespat zijn?
Oh meisje, kon ik je nog maar even knuffelen, even vasthouden, even gek met je doen, even met je kletsen. Ik zou er alles voor geven, echt alles. Maar het is onmogelijk. Ooit zullen we elkaar zien, dat moet gewoon, ik moet me daar aan vast houden, anders houd ik het niet vol. Het idee dat ik je echt nooit meer zal zien; nee, daar wil ik niet aan, dat kan niet. Dag lieffie, weer een dikke kus van mama
- Geschreven door
- mama op 7 juni 2004 om 9:56 PM
- Bericht
- Lieve Jasmijn,
Ik ben vrijdag samen met pamela naar jou broertje gaan kijken. Hij is een lief fijn knulletje. Je zou wel trots zijn op je nieuwe broertje. We zijn zondag nog bij jouw plekje geweest. Jouw plekje is mooi. We missen jou allemaal heel erg.Misschien tot de volgende keer.Veel sterkte voor iedereen. - Geschreven door
- marian op 7 juni 2004 om 1:44 PM
- Bericht
- Dag lieve Jasmijn,
Ik ga zo even naar het kerkhof om een paar mooie korenbloemen te planten bij het graf van mijn Marleentje. Steeds al ik daar ben, denk ik ook even aan jou. Wat er hierna ook is, ik zou het niet weten, maar heel stiekumpjes denk ik dan even bij het graf van Marleen: "zou Jasmijn Marleen ontmoeten? Ze zouden vast wel h��l goed met elkaar kunnen opschieten". Het enige dat ik zeker weet is dat als er een hiernamaals is, dat het er volmaakt is. Dus ook jij Jasmijn en Marleen hebben het goed. En dat is voor ons een troost, ondanks het gemis.
Ik groet hierbij je moeder (en natuurlijk ook je verdere familie) en wens ze sterkte toe omdat ze jou zo missen en wens ze tevens vreugde toe met Julia en Thijs. - Geschreven door
- Margriet op 4 juni 2004 om 12:51 PM
- Bericht
- Hallo mooie Jasmijn,
Ik heb weer even op jou pagina gekeken.
Even weer jou gezichtje zien en jouw verhaal lezen.
Het blijft zo onwerkelijk...
Iedereen mist jou zo, ze houden allemaal zo van jou.
Maar dat kan ook niets anders, je was en bent hun prinsesje.
Lieve Jasmijn, je bent een kanjer, konden wij je maar terug halen en brengen naar jouw mama papa zusje en broertje...
Dit willen we nog zo graag.
Straal maar veel warmte naar hen allemaal, wij sturen blaaskusjes naar jou toe,
Brigitte Adrie Leon*en Aron van der Kolk
- Geschreven door
- Brigitte mama van Leon* en Aron op 2 juni 2004 om 10:13 PM
- Eigen website
- http://www.lieve-engeltjes.nl/engeltje/LeonK
- Bericht
- ik heb met een brok in mijn keel jullie aangrijpende verhaal gelezen.wat een leed. wij zeggen weleens vaker tegen elkaar als je hoort dat een kindje is overleden:hopelijk overkomt dat ons niet. maar zo zie je :niemand blijft het bespaard.ik vind het heel erg voor jullie,en hoop dat jullie de kracht hebben om met zijn drietjes te kunnen doorgaan. wat een mooie meid haddden jullie.ze zal boven bij de sterren over jullie waken en ooit eens komen jullie elkaar daar tegen.alleen niet eerlijkdat een kind voor de ouder moet gaan.sterkte
- Geschreven door
- chantal otten op 2 juni 2004 om 2:29 PM
- Bericht
- Hallo,
Onbegrijpelijk dat zo iets kan gebeuren. En dit in een paar uur tijd. De pijn van het gemis van iemand is ondragelijk. Ik weet hoe het voelt een jong en zo'n lief vrolijk mooi meisje te verliezen en te moeten missen. Ik wens jullie nog heel veel sterkte toe.. En veel geluk met Julia en Thijs
Veel liefs Manon - Geschreven door
- Manon op 31 mei 2004 om 10:30 PM
- Bericht
- Lieve Jasmijn*
Ik kom even bij je kijken en ik lees dat je een broertje hebt gekregen. Geweldig!!!
Geniet maar fijn van hem en wees de grote zus voor hem, want jullie kennen elkaar al, dat weet ik zeker.
Speel maar fijn Jasmijn*.
groetjes Mireille *** - Geschreven door
- Mireille op 29 mei 2004 om 11:42 PM
- Bericht
- dag lief vriendinnetje van me,
Vandaag is Juul jarig. De tweede verjaardag zonder jou. Het blijft zo onwerkelijk. Juul heeft een roze ballon meegenomen naar jouw plekje. Straks gaan we met Marc en Luc naar Mac Donalds. Wat zou jij hier van genoten hebben, je vond alles een feest. Zondag vieren we Juul's verjaardag "echt", maar wat doet het pijn zonder jou.
Met Thijsje gaat het goed, hij groeit heel hard, heeft heel veel haren, net als Juul, maar heeft ook veel dingen van jou. (zijn tweede teentje is ook langer, net als bij jou). Bij alles wat we doen missen we je, vertellen we Juul wel een verhaaltje over hoe het ging toen zij geboren werd en jij als grote zus zo goed meehielp en haar altijd knuffelde. Juul doet nu hetzelfde bij Thijs. Maar jij had hier bij moeten zijn, samen met Juul zorgen voor kleine Thijs. Jij had dit geweldig gevonden, een klein broertje dat je weer kon vertroetelen.
Oh meisje, het gemis wordt met de dag erger, het lijkt of het steeds meer doordringt bij papa en mama dat we je echt nooit meer zullen zien. Tenminste niet in dit leven. En dat is echt ondraaglijk.
Dag lieverdje, we missen je. Dikke kus van mama - Geschreven door
- mama op 25 mei 2004 om 2:51 PM
Ga naar pagina
1 Berichtjes van op/voor 2 augustus 2019 2Berichtjes van op/voor 18 april 2007 3Berichtjes van op/voor 19 oktober 2006 4Berichtjes van op/voor 14 juni 2006 5Berichtjes van op/voor 14 april 2006 6Berichtjes van op/voor 11 januari 2006 7Berichtjes van op/voor 3 oktober 2005 8Berichtjes van op/voor 23 september 2005 9Berichtjes van op/voor 16 september 2005 10Berichtjes van op/voor 4 juli 2005 11Berichtjes van op/voor 23 april 2005 12Berichtjes van op/voor 20 april 2005 13Berichtjes van op/voor 29 maart 2005 14Berichtjes van op/voor 23 februari 2005 15Berichtjes van op/voor 25 december 2004 16Berichtjes van op/voor 17 november 2004 17Berichtjes van op/voor 28 september 2004 18 19Berichtjes van op/voor 24 mei 2004 20Berichtjes van op/voor 7 mei 2004 21Berichtjes van op/voor 21 april 2004 22Berichtjes van op/voor 19 april 2004 23Berichtjes van op/voor 9 april 2004 24Berichtjes van op/voor 7 maart 2004 25Berichtjes van op/voor 25 januari 2004 26Berichtjes van op/voor 21 december 2003 27Berichtjes van op/voor 14 november 2003 28Berichtjes van op/voor 26 oktober 2003


