MadeliefjeMadeliefjeMadeliefje

Welkom in het gastenboek van Jasmijn


Hieronder staan de berichten 489 tot en met 465 van de 689 berichten.
Schrijf een berichtje voor Jasmijn


Bericht
Hoi lieve Jasmijn!

Ik denk aan jou!

Geschreven door
p op 16 september 2005 om 5:10 PMe-mailadres

Bericht
hallo engeltje

ik wilde je bedanken voor alle steun die je mij het afgelopen jaar hebt gegeven om te knokken tegen die vreselijke ziekte, als ik het even niet zag zitten ging ik altijd naar je grafje om steun te vragen en die heb ik ook gekregen, ik bedank je nog dagelijks in gedachten en vergeet je nooit, ik hou van jou (en van papa en mama, julia en thijs)

ellen

Geschreven door
ellen op 15 september 2005 om 8:46 PMe-mailadres

Bericht
hallo engeltje

ik wilde je bedanken voor alle steun die je mij het afgelopen jaar hebt gegeven om te knokken tegen die vreselijke ziekte, als ik het even niet zag zitten ging ik altijd naar je grafje om steun te vragen en die heb ik ook gekregen, ik bedank je nog dagelijks in gedachten en vergeet je nooit, ik hou van jou (en van papa en mama, julia en thijs)

ellen
Geschreven door
ellen op 14 september 2005 om 8:21 PMe-mailadres

Bericht
ik kijk op de kalender, en vandaag precies over 2 weken zou je 7 jaar worden. Maar je had ook 5 moeten worden, en zes, je had op z'n minst honderd jaar moeten worden !
28 september, ooit bijna 7 jaar geleden was dit de allermooiste dag voor je papa en mama, hun prachtige eerstgeborene kwam op deze wereld.
Maar waarom maar voor zo eventjes, het is zo onuitstaanbaar !
Geef ze maar een extra warme straal op deze dag, van waar je ook bent. Ze hebben het zo nodig !!!
Ik moet vaak aan je denken, wanneer ik naar mijn Emma kijk, net zo oud, blond met bruine ogen.
Wat zou jij ook overal van genieten, maar het is zo gemeen dat dit niet meer kan.

Lieve, lieve schat, ik zal een kaarsje voor je aansteken op je geboortedag, ik hoop dat je 'm kunt zien.

Een hele dikke kus,

van Myrthe
Geschreven door
myrthe op 14 september 2005 om 3:41 PMe-mailadres

Bericht
Weet dat wij je nog steeds niet vergeten zijn mooi, puur en lief prinsesje. Herhaaldelijk moeten wij aan jou denken en aan al diegenen die jou moeten missen.

Liefs,
Claudia, Eric en Tim
Geschreven door
Claudia, Eric en Tim op 13 september 2005 om 8:02 PMe-mailadres

Bericht
Hoi Lieve ouders van JASMIJN.Wat vind ik dit vreselijk om te lezen.Mijn hart verscheurd van verdriet.Ik heb zelf ook 3 kinderen Yasmina 6 En Selina 2,en Ciara* geboren en overleden 19/05/2005 aan triploidie.Een kind verliezen is vreslijk.Maar dit is onmenselijk een gezond meisje en dan zomaar weg.O wat wordt ik hier bang van.Ik wou dat ik jullie verdiet kon wegnemen.Hoe moet je hier in gosnaam mee omgaan,kan dat eigelijk wel.Het leven is soms zo ondraaglijk.Ik voel jullie pijn.Ik zou het niet aankunnen .En wat doet me dat toch pijn ,als Jasmijn zegt niet zo hardt rennen.Wat een prachtig meisje en heel sterk meisje.O lieve mensen ik wens jullie zoveel sterkte uit de grond van mijn hart.Weet dat Jasmijn veilig boven is en speelt met de andre engeltjes.Hoe meer ik erover na denk hoe minder woorden....Het allerbeste....
Geschreven door
sevda op 12 september 2005 om 3:08 PMe-mailadres

Bericht
Nou ik sinds 6 weken, eindelijk, zelf moeder ben geworden, lijkt het alsof ik nog vaker aan Jasmijn moet denken, en vooral wat jullie door moeten maken.
Want hoe gelukkig ik nu ook ben met Lonne, die bezorgdheid en angst dat iets met haar gebeurt is gigantisch groot.

Marjolein en Wilfred, ik wens jullie nogmaals alle kracht toe om de dagen door te komen.

liefs Katja
Geschreven door
Katja Ebben op 3 september 2005 om 11:02 PMe-mailadres

Bericht
Hoi Lieve meis

We missen jou nog iedere dag!!!
Geschreven door
Suus op 31 augustus 2005 om 9:22 PMe-mailadres

Bericht
Lieve marjolein en wilfred,

moest weer even aan jullie denken,
(ben blij dat we even samen moesten lachen,
met de dames tanercan)x van Joy
Geschreven door
joy op 30 augustus 2005 om 10:26 PMe-mailadres

Bericht
Geschreven door
joy op 30 augustus 2005 om 10:23 PMe-mailadres

Bericht
Lieve Jasmijn,

Ik heb weer even jouw foto's bekeken, jouw vrolijke lach gezien. Mama's verhalen gelezen, zoveel liefde maar ook zoveel pijn. Zoveel herkenning, het gemis, het weer "moeten", werken en doorgaan. Terwijl ze jou zo missen, nog zo op zoek zijn naar rust. Het blijft zo ongeloofelijk. Jij prachtig mooi en levenslustig meisje.
Al heb je ons niet gekend er gaat geen dag voorbij dat wij niet aan je denken, iedere dag ben jij net als Leon* in onze gedachten en dromen. Wij sturen je weer veel blaaskusjes toe, dag prinsesje.

Brigitte, Adrie, Leon*en Aron.
Geschreven door
Brigitte op 25 augustus 2005 om 2:03 PMe-mailadres
Eigen website
http://www.lieve-engeltjes.nl/engeltje/LeonK

Bericht
Lieve Jasmijn, mooie engel, speel, dans en zing hierboven in het hemeltje, met alle andere engelkindjes om je heen.
Wees gelukkig, omringt door liefde en licht.
Ontsteek bij jouw pappa, mamma en zusje en broertje en iedereen die je dierbaar is, een lichtje in hun hart, zodat hun verdriet wordt verlicht, en wordt omgetoverd naar liefde en geluk....

Veel liefs, Petra, mamma van Aniek*, Ankie, Imke* en Vasco
Geschreven door
Petra Herfs op 19 augustus 2005 om 08:13 AMe-mailadres
Eigen website
http://spaces.msn.com/members/petra36

Bericht
Lieve ouders,

tranen lopen over m'n wangen...zo'n mooi, lief meisje....hoe kan dat nou?! Ik heb er geen woorden voor...
Zelf heb ik ook een dochtertje die Jasmijn heet, ook met blonde haren en danst op K3 en ik moet er niet aan denken om haar te moeten missen.

Ik wens jullie ontzettend veel sterkte toe met dit inmense verlies.
Geschreven door
Ellen op 16 augustus 2005 om 02:49 AMe-mailadres

Bericht
toen ik dit las , en de mooie fototjes zag..
kreeg ik spontaan tranen in mn ogen...
wat is het leven oneerlijk...
zo'n jong en mooi meisje...ze was veelste jong om te gaan...
Heel veel sterkte..
Liefs Anne
Geschreven door
Anne op 15 augustus 2005 om 1:28 PMe-mailadres

Bericht
Dag lieffie,

Vandaag mama's verjaardag...Net heb ik van Juul en Thijs mooie tekeningen gekregen. Juul had werkelijk een waar kunstwerk gemaakt, een prachtige regenboog. Zij heeft hetzelfde talent voor knutselen en tekeningen als jij. Ik verbaas me er soms over hoeveel jullie op elkaar lijken. Thijs had een kleurplaat ingekleurd, prachtig.Maar ik had nog een tekening moeten krijgen, een tekening van mijn oudste meisje die zelf al bijna 7 zou worden. Wat zou dit mooi zijn geweest...
Het doet teveel pijn, vandaag lukt het ons ook niet om deze dag echt te vieren. Dat doen we volgende week. Het blijft te moeilijk zonder jou meis, mis je, hou van je...

XXX, mama
Geschreven door
mama op 14 augustus 2005 om 10:00 AMe-mailadres

Bericht
Hoi lieve Jasmijn!
Wat ben jij een mooie meid zeg! Echt een prinses!
Ik heb net jouw verhaal gelezen en ik heb om jou moeten huilen, meisje. Wat zullen jouw papa, mama en zusje jou ontzettend missen.
Ik vind het heel erg voor hen dat jij er niet meer bent. Ik wil jouw papa en mama heeeeel veel sterkte wensen.
Jij let wel een beetje op ze he? En als grote zus pas je natuurlijk ook goed op je kleine zusje.

Dag lieve Jasmijn!
Geschreven door
Martine Verstraete op 13 augustus 2005 om 6:03 PMe-mailadres

Bericht
Lieve, lieve Jasmijn, eindelijk ben ik weer bij jou, eindelijk kan ik weer wat aan jou schrijven. Ik kon niet op deze site komen zodoende was ik al heel lang niet meer bij je geweest. Weet je lieve schat eigenlijk vraag ik mij maar 1 ding af, nl.
Waarom zijn er zoveel vragen
waarom is er zoveel pijn
waarom zijn er zoveel dingen
die niet te begrijpen zijn.
Je wordt vreselijk gemist, meisje.
Ik stuur een blaas kus naar boven, of nee niet een maar twee geef je mijn Demi* er dan ook een mee?
Dag lieverd hele dikke knuffels van Hetty mama van Demi* en Britney
Geschreven door
Hetty op 6 augustus 2005 om 11:40 PMe-mailadres

Bericht
Voor altijd samen...
Verbonden met elkaar.
Voor altijd samen...
Niets komt tussen beide
en niets kan ons nog scheiden.

Een liedje wat maar in mijn hoofd blijft gaan..
Moet daardoor ook aan jullie denken!

Veel liefs, sterkte en kracht!

tot snel
Geschreven door
Adrienne op 25 juli 2005 om 4:22 PMe-mailadres

Bericht
Lieve Marjolein

Wat moet dat verschrikkelijk zijn geweest. Toen ik het las kreeg ik een brok in mijn keel en moest me best doen om niet te gaan huilen. Elk verhaal is verschrikkelijk en helemaal als je niet echt afscheid kon nemen. Ik heb dat zelf ook meegemaakt. Kon van mijn kindje geen afscheid nemen.
Maar wat een leuk, lief poppetje was Jasmijn*
Ik wens heel veel sterkte in de komende jaren.
Melvin* is op 23 september 1997 overleden en nu nog heb ik veel moeitte om sommige dagen door te komen.

Veel liefs van Karen, de trotse moeder van Melvin*.
Geschreven door
Karen op 24 juli 2005 om 09:01 AMe-mailadres

Bericht
Lieve Jasmijn*,

Ik moest vrijdag erg aan jou denken meis. Mama was hier met Julia en Thijs. Toen Tim zich ging uitsloven, verkleed en al, en Julia tegen hem zei "gekke Tim" moest ik wel even slikken. Dit had ik toch eerder meegemaakt?..... Maar goed dat Julia niet verkleed was als een rose prinsesje, want dan had ik waarschijnlijk wel wat traantjes moeten wegpinken. Want tsjonge, tsjonge Jas, wat lijkt jouw zusje toch veel op jou. En tsjonge, tsjonge Jas, wat missen we jou. Tot aan de wolken en weer terug. Vandaag zijn we even naar jouw plekje geweest. Wat denken er toch veel mensen aan jou. Wat missen veel mensen jou toch! Jasmijn, ik ben blij dat wij je hebben mogen leren kennen.

En Wilfred, Marjolein, Julia en Thijs, heel veel kracht om verder te gaan zonder jullie prinsesje. Maar volgens mij is ze altijd wel heel dicht bij jullie.

Liefs,
Claudia, Eric en Tim

Geschreven door
Claudia, Eric en Tim op 19 juli 2005 om 00:17 AMe-mailadres

Bericht
Hallo lieve Jasmijn,

Wat ben jij een mooi meisje zeg!! Je lijkt heel
erg veel op mijn dochtertje Indy, dat is
ook waarom ik even bij je pagina ging gluren..
Toen ik je verhaal las sprongen bij mij de tranen
in mijn ogen.. Hoe kan dit nou gebeuren??
Niks is erger dan het verliezen van je eigen kind..
Hoe kan die ziekte ineens in jou lichaampje
zijn gekropen?
Ik zag op je pagina ook een hele leuke foto van
jou en je zusje Julia, wat een leuke foto zeg!!
Van 2 hele mooie zusjes :) Je papa en mama kunnen
met recht trots zijn op jullie allemaal..
Er staat helaas geen foto van je broertje Thijs op
je pagina! Dat is wel jammer, want die had ik ook
graag willen zien.. Ze zeggen dat die net zulke mooie
bruine ogen heeft als jou...
Nou engeltje, ik weet zeker dat je waar je ook bent,
heel veel plezier hebt!!!
En vanaf een wolkje kijk je met je oudersm Julia en
Thijs mee...

XXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXX
Geschreven door
Jaimy op 16 juli 2005 om 1:31 PMe-mailadres

Bericht
Dag lieffie,

We zijn alweer 2 weken terug uit Frankrijk. 2 weken waarin we erg moeten wennen aan het leven in Nederland, het moeten werken, het niet meer samenzijn. Het kost veel meer energie om van de ene situtie naar de andere over te schakelen, het kost tijd om je weer aan te passen. Want we voelen ons toch het beste als we samenzijn, samen over jou kunnen praten wanneer we dat willen, samen kunnen huilen, samen lachen. Samen zijn we sterker...
Het was zwaar om zonder jou op vakantie te gaan.We hebben het heel fijn gehad, maar ook heel moeilijk. Het gemis is er elke seconde van de dag.
Juul had het zo naar haar zin, zij lijkt zo op jou. Af en toe keken papa en ik elkaar aan en dan voelden we hetzelfde...het is net Jas.
Wat zou jij hebben genoten van deze vakantie. Net als 3 jaar geleden....zo'n gelukkig meisje.
Het doet mij zoveel pijn dat jij dit allemaal niet meer mee mag maken, dat de vakantie 3 jaar geleden jou laatste vakantie was...
We hebben net videobeelden gekeken. Juul zat ademloos te kijken. En dan jouw stem, en manier van praten....twee druppels water Juul. Niet te geloven. Ik vond het heel fijn om je te zien, je te zien dansen, te horen lachen, kletsen. Maar het doet ook pijn...de laatste beelden. Dat is te absurd als je 4 1/2 bent...het had nog zolang door moeten gaan...

Vandaag is mama bij Tim en Claudia geweest. Tim had gezegd dat ook al konden we jou niet zien, jij er toch bij bent.
En zo is het....je bent er altijd bij...

Kussen van mama
Geschreven door
Mama op 15 juli 2005 om 3:59 PMe-mailadres

Bericht
Lieve Wilfred en Marjolein,
ik krijg elke keer weer een brok in mijn keel als ik zie hoeveel verdriet jullie hebben.....konden we maar wat doen!!

ik ben gisteravond met Ezra wat wezen eten en voordat we gingen heeft ze de foto`s van Juul en Thijs laten zien, wat een schatties!! hele leuke foto`s....daar mag je trots op wezen.
misschien zien we elkaar met de zomerfeesten, ik hoop dat jullie er een beetje van kunnen genieten!!
ik denk aan jullie liefs Mandy.
Geschreven door
Mandy op 15 juli 2005 om 08:50 AMe-mailadres

Bericht
Lieve marjolein,

Je hebt het op het moment erg zwaar
zo te lezen,ik vind het vreselijk dat
je zo verdrietig bent.
Kon ik maar wat voor je doen!

X van mij
Geschreven door
joy op 10 juli 2005 om 11:15 PMe-mailadres

Bericht
Hoi lieve mooie Jasmijn,
Zonet heb ik jouw verhaal gelezen. Zo'n mooi, lief en gezond meisje, dat kan toch niet! Wat een onmacht.
Lieverd, ik hoop dat het heel goed met jou gaat. Ik wil jouw papa, mama, zusje en broertje veel sterkte wensen.

Lieve ouders,
Vergeet niet, jullie zijn en blijven met zijn allen bij elkaar, ook al is Jasmijn niet meer lichamelijk aanwezig. Bij elke stap die jullie zetten, zal Jasmijn meegaan. Ze is altijd bij jullie en dat zal ook zo blijven!
Sterkte,
Met vriendelijke groet, Hennie
Geschreven door
Hennie op 10 juli 2005 om 10:38 PMe-mailadres

Ga naar pagina
1 Berichtjes van op/voor 2 augustus 2019 2Berichtjes van op/voor 18 april 2007 3Berichtjes van op/voor 19 oktober 2006 4Berichtjes van op/voor 14 juni 2006 5Berichtjes van op/voor 14 april 2006 6Berichtjes van op/voor 11 januari 2006 7Berichtjes van op/voor 3 oktober 2005 8Berichtjes van op/voor 23 september 2005 9 10Berichtjes van op/voor 4 juli 2005 11Berichtjes van op/voor 23 april 2005 12Berichtjes van op/voor 20 april 2005 13Berichtjes van op/voor 29 maart 2005 14Berichtjes van op/voor 23 februari 2005 15Berichtjes van op/voor 25 december 2004 16Berichtjes van op/voor 17 november 2004 17Berichtjes van op/voor 28 september 2004 18Berichtjes van op/voor 8 juli 2004 19Berichtjes van op/voor 24 mei 2004 20Berichtjes van op/voor 7 mei 2004 21Berichtjes van op/voor 21 april 2004 22Berichtjes van op/voor 19 april 2004 23Berichtjes van op/voor 9 april 2004 24Berichtjes van op/voor 7 maart 2004 25Berichtjes van op/voor 25 januari 2004 26Berichtjes van op/voor 21 december 2003 27Berichtjes van op/voor 14 november 2003 28Berichtjes van op/voor 26 oktober 2003