MadeliefjeMadeliefjeMadeliefje

Welkom in het gastenboek van Jasmijn


Hieronder staan de berichten 389 tot en met 365 van de 689 berichten.
Schrijf een berichtje voor Jasmijn


Bericht
Ieder uur van de Pasen zat ik in gedachten bij jou en natuurlijk bij jouw papa mama broer en zus.Ik kon eigenlijk niet meer genieten van de dagen,omdat je weet hoeveel mensen er verdriet hebben.Wilfred en Marjolein heel veel sterkte!!
Geschreven door
barbara op 29 maart 2005 om 1:08 PMe-mailadres

Bericht
Hallo lieve mensen,

Ik heb vol ontroering de site van jullie prachtige dochter gelezen.
Zo vol emoties.... zo vol verdriet.
Zou ik een link van deze mooie site op mijn webpagina mogen plaatsen?
Neem maar eens een kijkje en beslis dan maar.

Liefs,
Hermina
Geschreven door
Hermina Kho op 29 maart 2005 om 09:23 AMe-mailadres
Eigen website
http://motherearth.jouwpagina.nl

Bericht
Dag lieve Jasmijn .Ik hoop dat jij nu met mijn popppetje Isa aan het spelen bent.
Dikke kus Jacqueline
Geschreven door
jacqueline op 27 maart 2005 om 9:20 PMe-mailadres

Bericht
Lieve Jasmijn,

Heb net weer jouw mooie gezichtje bekeken en jouw verhaal gelezen. Het blijft zo onwerkelijk, jij die zo straald op alle foto's, jij lijkt dan zo dichtbij.
Het zijn weer die moeilijke dagen, met zoveel herrinneringen aan jou, jij die paaseitjes zoekt en zoals pasen hoort te zijn:blij, vrij, mooi weer, gezelligheid...
Vol ongeloof zijn wij nu, dat dit kan gebeuren..
Lieve Jasmijn, jij zal altijd stralen, ver weg maar vaak ook zo dichtbij.
Wij sturen jou en jouw papa, mama, zusje en broertje veel blaaskusjes toe.

Liefs en een dikke kus van Brigitte, Adrie, Leon* en Aron.
Geschreven door
Brigitte op 27 maart 2005 om 4:20 PMe-mailadres
Eigen website
http://www.lieve-engeltjes.nl/engeltje/LeonK

Bericht
Ik heb jullie verhaal al een paar keer gelezen en elke keer stromen de tranen me nog over de wangen. Zo'n mooi blond meisje!
Ik wil jullie heel veel sterkte wensen de komende dagen, ik zal aan jullie denken en voor jullie bidden!
Geschreven door
roos op 25 maart 2005 om 5:30 PMe-mailadres

Bericht
Dag lief meisje, droomprinses,
Wat is het toch moeilijk en zwaar om zonder jou te leven...pff, het leek deze week alsof we twee weken terug in de tijd zaten. En wij niet alleen, iedereen die van jou houdt, en dat zijn er velen, hebben het moeilijk met de Pasen. Voor ons geen fijne tijd, niet blij met een extra vrije dag, het mooie weer.. Alleen maar pijn, pijn dat jij ons meisje, hier niet meer is. De pijn is niet uit te leggen, dat gaat zo diep dat je je vaak geen raad weet.
Ineens bedacht ik me dat twee jaar geleden we voor de Pasen gezellig met Chrissie naar de speeltuin gingen. Jij had zo'n lol. Toen we thuiskwamen wilde je graag zwemmen. "Maandag gaan we zwemmen, en Chrissie mag mee" , zeiden we. Maandag, die dag stortte ineens de wereld in. De zon scheen minder fel, de lucht werd minder blauw, de vogels floten minder schel. Want jij kan niet gemist worden. Nooit....
Dag lieverd, ik weet waar je ook bent, je iedereen blij en vrolijk maakt, want als jij ergens was dan straalde de omgeving...dag lieffie, droomprinses, tot ooit.....
mama

ps; en het kan geen toeval zijn dat Marc bij de Roodborstjes zit, dat weet ik zeker. Probeer hem maar een hoop warmte te sturen lieffie, het valt vaak niet mee zonder jou...
Geschreven door
mama op 25 maart 2005 om 09:43 AMe-mailadres

Bericht
Lieve Jas

Je bent nooit uit onze gedachten maar het gevoel wordt nu weer sterker,de beelden komen weer terug.Wij aan jou bedje in het ziekenhuis,praten,zingen en bidden,voor jou,voor papa en mama en voor Juul.De wanhoop,het ongeloof!Dit kon niet dit mag niet.Het gebeurde wel en wij leven nu verder met jou voor altijd in ons hart,met steun voor papa,mama,Juultje en Thijsje.Ik las dat Roodborstje een groet uit de hemel betekend,is het dan toeval dat Marc nu bij de Roodborstjes zit?Je krijgt van Marc (en ons) dikke kussen XXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXX
Geschreven door
Suus op 25 maart 2005 om 07:44 AMe-mailadres

Bericht
Lieve Jasmijn,

Bijna pasen....................

Knuffel van Erwin, Hetty, Demi* en Britney
Geschreven door
Hetty op 23 maart 2005 om 11:13 PMe-mailadres

Bericht
Lieve Jasminni( zoals ezra dat wel eens zei!)

Ik denk veel aan je!
En aan het verdriet van papa en mama,
Je mama heeft het erg moeilijk,zo erg om dat te lezen.
Kon ik maar wat voor haar doen.
Iedere keer als ik een roodborstje zie denk ik aan jou!
(roodborstje is namelijk een groetje uit de hemel)
Ik hoop dat het roodborstje vaak bij mama in de tuin komt,
dan is ze misschien heel even niet zo verdrietig.

X Joy
Geschreven door
joy op 23 maart 2005 om 10:48 PMe-mailadres

Bericht
Het huis van je lichaam
zal hier niet meer gezien worden.

Je ogen zullen ons niet meer aankijken.
Je oren zullen ons niet meer horen.
Je mond zal niet meer spreken.
Mag het verhaal van je hart,
Wat je het meest bezielde,
door ons worden doorverteld.

Je handen zullen ons niet meer aanraken.
Moge ze vrede vinden.
Mag je gedragen worden op handen.

Je voeten hebben sporen nagelaten.
Je hebt je eigen indruk op ons gemaakt.
Mogen wij de weg verder kunnen gaan
Die onze weg is.

Het huis van je lichaam
Zal hier niet meer gezien worden.

Je kracht, je bezieling
Sluiten we in ons hart.

Je naam, Jasmijn, sluiten we niet uit,
Maar krijgt een plaats in ons herinneren.

Heel veel liefs van ,
Yvonne (Moeder van Merlijn*)
Geschreven door
yvonne op 19 maart 2005 om 7:08 PMe-mailadres
Eigen website
http://www.merlijnmackenzie.nl

Bericht
Lieve Jasmijn,
Ik ben 3 weken s,zondags niet bij jouw plekje geweest. Dat vindt ik heel erg, ik heb veel aan je gedacht. Ik kom zondag weer naar jou plekje kijken.We missen jou allemaal heel erg.Het blijft onwerkelijk dat je er niet bent.De groetjes en veel liefs van mij.
Marjolein,Wilfred,Julia,Thijsje en alle familie,vrienden en bekenden heel veel sterkte voor nu en in de toekomst. We zullen Jasmijn nooit vergeten. De groetjes.
Geschreven door
Marian (moeder van pamela) op 18 maart 2005 om 11:23 AMe-mailadres

Bericht
Lieve Marjolein, Wilfred, Jasmijn*, Julia en Thijs,

Gisteravond was Tim verdrietig, hij kon er niet van slapen. Toen ik vroeg wat er dan aan de hand was zei hij "ik moet gewoon de hele tijd aan Jasmijn denken". Weet dat jullie bijzondere prinsesje voor altijd in ons hart zal voortleven. Konden we maar iets doen om het jullie gemakkelijker te maken. Heel veel sterkte en een dikke knuffel.

Claudia (en natuurlijk ook Eric en Tim)
Geschreven door
Claudia op 17 maart 2005 om 11:18 PMe-mailadres

Bericht
Dag lieve Jasmijn,
Ik heb vandaag jouw mama, zusje en broertje mogen ontmoeten......wat een lieve schatten! Maar ook al heb ik jou nooit gekend, het gemis om jou is zo voelbaar in jouw huis, jouw gezinnetje.

Maar ook voel je dat je er toch wel bij bent en je zult er ook altijd bij zijn he lief meisje.......de liefde voor jou leeft en blijft leven. De liefde die iedereen van jou heeft mogen ontvangen meis is zo voelbaar ....bijna tastbaar. Je bent een heel speciaal meisje.

Ook op jouw plekje, je wordt daar haast vrolijk van zo mooi en zoveel liefde straalt het uit.

Ik hoop zo dat je gelukkig bent daar waar je nu bent.....nee ik geloof dat wel, dat kan niet anders.

Dag mooi lief meisje....straal maar goed voor wat extra kracht voor papa, mama en iedereen die zo'n verdriet om jou heeft deze extra moeilijke periode die er weer aan zit te komen.

Dikke kus naar jouw sterretje.....enne geef Serra er ook 1tje van me!
Geschreven door
Mignon op 17 maart 2005 om 02:57 AMe-mailadres

Bericht
Lieve Jasmijn,

Ik ben vandaag bij jouw plekje geweest, Het ziet er zo mooi uit! Het is echt het mooiste plekje van allemaal. Het springt er uit met al dat paars.
Lieve jasmijn, ook heb ik vandaag gezien dat jou mamma zo ontzettend trots op je is! Ze praat met zo veel liefde over jou dat moet je zeker voelen daar waar je nu bent.
En je Zusje en Broertje zijn van die mooie kindjes.
Waak maar goed over ze!

Veel lief en nog meer kusjes naar jou toe!

Veel liefs Adrienne (mamma van Mike en Serra)
Geschreven door
Adrienne op 16 maart 2005 om 9:02 PMe-mailadres

Bericht
Lieve Jasmijn*
Nu is het nog maart maar april staat alweer voor de deur...................
Dikke kus Hetty
Geschreven door
Hetty op 13 maart 2005 om 1:14 PMe-mailadres

Bericht
Lieve Jasmijn,
Je kent mij niet, maar ik heb zoveel lieve dingen over jou gehoord.
Ik ben een vriendin van Adrienne, die met jou mama mailt,
en wij hebben nog veel pijn en verdriet om Serra.
Als we jou verhaal lezen, krijgen we gewoon een raar gevoel.........
Dat je zo snel iemand kan verliezen, onvoorspelbaar......en verschrikkelijk om mee te maken.
Wens jou papa, mama broertje en zusje heel veel sterkte en kracht om om te gaan met dit grote verlies
Lieve lieve meid,..............................,waar je ook bent, heel veel goeds en liefs, Patricia
Geschreven door
Patricia op 12 maart 2005 om 9:47 PMe-mailadres

Bericht
Geschreven door
Patricia op 12 maart 2005 om 9:41 PMe-mailadres

Bericht
Oh lieffie, we missen je zo. Ik weet niet hoe het verder moet zonder jou. Mijn meisje, ons meisje. Pasen komt er weer aan, de nachtmerrie zit elke dag in mijn hoofd. De beelden van jou op jouw bedje onder de vlekken, zijn ondraaglijk. Je kind is je alles, daar mag niets mee gebeuren. Ik vond het al erg als je hard viel, hoe moet je dan hiermee omgaan? Dat je je kind stervend aantreft? Ik weet het niet. Het gemis wordt met de dag erger. Bij alles wat we doen en ondernemen voel je dat we niet meer compleet zijn. Soms zou ik heel hard willen schreeuwen; wij zijn met z'n vijven, niet met z'n vieren!. Wij hebben nog een dochter!
Ik mis je stemmetje, je schaterlach, je glinsterogen, alles mis ik. Gewoon hoe je was; Jas! Een heerlijk ding wat altijd vrolijk was. Vrolijk, verlegen, uitbundig, gezellig....teveel om op te noemen....
Je bent onmisbaar drolletje, wij houden je ook altijd vast, in ons hart, in ons hoofd, in ons hele lijf. Onze kanjer, onze trots, onze wereld. Onze oudste dochter...

Alle kussen van de wereld
Mama
Geschreven door
mama op 11 maart 2005 om 8:14 PMe-mailadres

Bericht
Pijn

Een pijn die alleen van binnen leeft..
Zich met geen enkel ander gevoel verweeft.
Die zich met geen woord laat verdrijven.
Dit gevoel......
Met geen enkele pen te beschrijven.
Verzamelt uit duizende gebeurtenissen van verdriet.
Waarbij me ziel, elke keer een stukje van mijn hart verliet.

Een pijn die alleen leeft vanbinnen.
Bang om op een dag..........
Dit gevoel niet meer te kunnen overwinnen.
Terug kijkend op mijn leven.
En opnieuw alles in mijn hoofd herbeleven.
De pijn nog altijd even diep.
Zodat ik wanhopig om hulp in mijn gedachtenis riep.

Een pijn zo groot vanbinnen.
Dat ik niet weet....
Wat ik ermee moet beginnen.
Hoe kan je in godsnaam zoiets aan.???
Zonder er door gebukt door het leven te gaan
Geschreven door
Adrienne op 11 maart 2005 om 6:17 PMe-mailadres

Bericht
Lieve Jasmijn

Wat zou ik ervoor geven
Om je te zien, nog een keer
En je weer te zien leven
Jou missen doet nog zo zeer

Wat zou ik ervoor doen
Om je lieve gezichtje te kussen
Je verdriet en pijn te sussen
Weet je nog, net als toen...

Wat zou ik ervoor laten
Om je weer te zien schateren van de lach
Alles weggeven zou nog te weinig zijn...
Als ik dat nog eens beleven mag

Zo stel ik het voor in mijn dromen
Straks als onze tijd is gekomen
Loop jij ons stralend tegemoet
Met een glimlach die alles vergeten doet.

Veel liefs
Adrienne
Geschreven door
Adrienne op 8 maart 2005 om 7:08 PMe-mailadres
Eigen website
http://www.p4u.be/serra/

Bericht
Hoi lieve Jas !
Ik moet zoveel aan je denken en het helpt als ik je mooie site bekijk. Ik heb je in december een berichtje geschreven, maar dat kon ik niet meer terugvinden. Ik wil het je toch graag nog vertellen. Het ging over Sinterklaas. Ik was die dagen heel erg verdrietig om jou. De Sint kwam er aan, maar ik kon er niet van genieten. Ik vond het zo oneerlijk dat je dit niet meer kunt meemaken. Op de dag zelf waren we ons aan het aankleden en moest ik huilen. Diego kwam me troosten en zei opeens....'hoor, luister..' We hadden de televisie aan met muziek en het liedje 'Parels' van K3 was op. Het leek wel een teken van jou, zo bijzonder! We zijn daarna naar jouw plekje gereden en hebben jou ook een kadootje gebracht (net als aan Thijs en Juul).Zo was je er toch een beetje bij.

Tja lieve Jas, we zijn nu alweer weken verder en we denken nog altijd aan je... dat gaat niet meer over. Ik heb weer iets moois voor je gekocht, dat zetten we weer bij je neer. En je reactie zie ik in gedachten weer voor me, je zou het heel schattig vinden. Ik hoop dat het goed met je gaat, kleine meid en dat je geniet van de mooie sneeuw. We missen je, drolletje. Ik had je Jay zo graag laten zien. Hij wil graag haren kammen met een borstel, dat had hij dan ook bij jou en Juul kunnen doen, met die mooie blonde lokken. En het grappige is.. als hij klaar is, ramt hij je met diezelfde borstel heel hard op je hoofd. Wat een boef he!

Nou, Jas, we missen je... altijd.
xxxxxxxxxxxxxxxx Steefie Diego Jay Ook voor papa, mama, Julia en Thijs.

Geschreven door
Stefanie, Diego en Jay op 6 maart 2005 om 6:24 PMe-mailadres

Bericht
Gewoon even zeggen; dag lieve meid dikke kus.
Hetty mama van Demi* en Britney
Geschreven door
Hetty op 2 maart 2005 om 10:01 PMe-mailadres

Bericht
ik ben de moeder van sophie, die geboren is op dezelfde maandag als jullie jasmijn. het doet veel pijn dit gastenboek te lezen, want jullie dametje en onze dochter hebben erg veel overeenkomsten. heel veel zelfs.
ze zal ongetwijfeld ook "gek" zijn op Diddl spulletjes, en die ondanks haar jonge leeftijd in groep 3 prima mee had kunnen komen. sophie las met kerst al AVI 5/6. Qua kleding hebben ze ook hetzelfde stijltje. en ze zijn gewoon grappig en snel tevreden met kleine dingen. sophie kan zomaar ineens een geel memo-briefje achter op mijn kleding plakken waarop staat "ik hou van jou" ( met de letter j vaak de verkeerde kant op) Zeker weten dat jullie Jasmijn dat ook zou doen voor zulke lieve ouders!
wat een ontzettend gemis, hoe kun je daar mee leven en kom je zoiets wel te boven? ik wens jullie heel veel goeds en heel veel sterkte.
Geschreven door
lieke op 1 maart 2005 om 11:42 AMe-mailadres

Bericht
hoi lieffie,
Afgelopen dagen veel foto's van je gekeken...zo fijn om je te zien, zoveel pijn dat je hier niet meer bent...
Foto's maken van jou was altijd een feest. Gek doen, altijd vrolijk, een heerlijk ding...
Mama voelt zich zo vedrietig, zonder jou leven is zo moeilijk.
Soms zijn de dagen zo moeilijk door te komen. Het besef dat ik jou echt niet meer zal zien in dit leven dreunt dan weer naar binnen. Hoe moet het zonder jou??? Ik weet het niet...ik weet het echt niet.
Thijs en Juul geven ons veel kracht, Juul is een heerlijke grappenmaker net als jij, Thijs is zo'n makkelijk ventje, hij lijkt erg op jou als baby. Laatst was Juul kappertje aan het spelen met mama (deed jij ook heel vaak). We hadden ook Thijs een klemmetje in gedaan. Ik zag gewoon jou als baby. Toen papa thuis kwam, was het eerste wat hij zei dat hij met dat klemmetje precies op jou leek... (alleen dan heel donker en met h��l veel haar) Het is duidelijk jouw broer in ieder geval, met prachtige bruine ogen. En Juul...wat zou jij hebben genoten met haar. Ze is zo vrolijk en grappig. Ook zij lijkt op jou, al is het misschien niet qua uiterlijk, het is meer haar maniertjes, haar mimiek, haar vrolijkheid, haar humor. En soms als ze haar haren los heeft en we zien haar van achteren, kijken papa en ik elkaar aan. Het is net Jas denken we dan. Het doet ons veel pijn om haar zonder jou te zien...het was zo mooi. 2 zussen voor altijd samen.
Ze mist jou heel erg, al kan ze dat niet echt uitleggen. Ze praat soms tegen jou foto, maakt tekeningen, legt spulletjes bij jouw plekje neer. Ik weet dat naarmate ze ouder wordt het gemis erger gaat worden. En dat doet veel pijn.

Dag lieffie, ik hou zoveel van je, een dikke kus,
mama
Geschreven door
mama op 28 februari 2005 om 8:36 PMe-mailadres

Bericht
Tranen in mijn ogen. Ik heb net zelf een dochtertje en ik kan me jullie verhaal bijna niet voorstellen. Heel veel sterkte en steun toegwenst en Jasmijn jij kijkt vast naar je papa, mama en zusje als een sterretje uit de hemel...

Liefs Jessica
Geschreven door
Jessica op 25 februari 2005 om 10:33 PMe-mailadres

Ga naar pagina
1 Berichtjes van op/voor 2 augustus 2019 2Berichtjes van op/voor 18 april 2007 3Berichtjes van op/voor 19 oktober 2006 4Berichtjes van op/voor 14 juni 2006 5Berichtjes van op/voor 14 april 2006 6Berichtjes van op/voor 11 januari 2006 7Berichtjes van op/voor 3 oktober 2005 8Berichtjes van op/voor 23 september 2005 9Berichtjes van op/voor 16 september 2005 10Berichtjes van op/voor 4 juli 2005 11Berichtjes van op/voor 23 april 2005 12Berichtjes van op/voor 20 april 2005 13 14Berichtjes van op/voor 23 februari 2005 15Berichtjes van op/voor 25 december 2004 16Berichtjes van op/voor 17 november 2004 17Berichtjes van op/voor 28 september 2004 18Berichtjes van op/voor 8 juli 2004 19Berichtjes van op/voor 24 mei 2004 20Berichtjes van op/voor 7 mei 2004 21Berichtjes van op/voor 21 april 2004 22Berichtjes van op/voor 19 april 2004 23Berichtjes van op/voor 9 april 2004 24Berichtjes van op/voor 7 maart 2004 25Berichtjes van op/voor 25 januari 2004 26Berichtjes van op/voor 21 december 2003 27Berichtjes van op/voor 14 november 2003 28Berichtjes van op/voor 26 oktober 2003